zeleni-telefon

KARLOVAC – Zeleni telefon Ekološkog društva Pan – Karlovac tijekom 2010. godine zaprimio je ukupno 50 poziva. U odnosu na godinu prije broj poziva se smanjio za 18. Od ukupnog broja zaprimljenih poziva i dalje se najveći broj odnosi na kategoriju OTPAD, i to 29 poziva, što čini 58% ukupnog broja poziva.

To dovodi do zaključka, kažu u Eko Panu, da problemi vezani za otpad izazivaju među građanima najveću zabrinutost i osviještenost. Od ostalih kategorija najzastupljenije su ZELENILO sa 7 poziva, VODE s 4 poziva i kategorija ŽIVOTINJE sa zaprimljena 3 poziva.Veći dio poziva anonimne je naravi iz čega se može zaključiti da se građani još uvijek boje uključiti u rješavanje problema u svojoj okolini.Eko Pan putem Zelenog telefona u svakom izravnom kontaktu i razgovoru nastoji potaknuti građane na aktivno uključivanje u rješavanje problema. Građani u velikoj mjeri nisu upoznati sa svojim pravima prema tijelima javne vlasti, ali ponekad i obvezama dok s druge strane djelovanje javnih službi svojim sporim djelovanjem i tromošću građanima ne daje povjerenje u brzo i efikasno rješavanje problema, kažu u Eko Panu.