Karlovačka pivovara mijenja naziv u Heineken Hrvatska

KARLOVAC – U nepovoljnim uvjetima, za nas je 2012. bila uspješna, kazao je to predsjednik uprave Karlovačke pivovare, Alexander Gerschbacher. U nepovoljnim ekonomskim uvjetima, zadržali smo stabilnost poslovnih rezultata, napominje Gerschbacher, te dodaje kako se 2012. ipak ne može mjeriti sa 2011. kada je lansirana linija Radlera.

No predstavio je i novo pivo, Sokol, kojim su odlučili zaigrati se u cjenovno dostupnom segmentu. Riječ je o svjetlom pivu, ugodne gorčine s 4,6% alkohola, namijenjeno potrošačima koji žele kvalitetan proizvod po dostupnoj cijeni. Naime koštat će oko 5 kuna, to je preporuka pivovare, ali na krajnju cijenu trgovaca, nažalost nemaju utjecaj, ističe Gerschbacher.

Nakon deset uspješnih godina kao dio Heineken, Karlovačka pivovara d.o.o. u predstojećem periodu mijenja naziv u Heineken Hrvatska. To će biti logičan nastavak poslovanja unutar vodećeg proizvođača piva u Europi. Promjena u imenu kompanije neće ni na koji način utjecati na poslovanje pivovare ili na budućnost najpoznatijeg brenda, Karlovačkog piva na čijoj će tradiciji nastaviti graditi uspjeh, zaključio je Gerschbacher.

{rokbox album=|myalbum|}images/stories/vijesti/sokol_galerija/*{/rokbox}