Inkasator: 2012. godina u plusu

KARLOVAC Prvu ovogodišnju press konferenciju danas je održala tvrtka Inkasator. Na konferenciji je bilo riječi o financijskom izvještaju tvrtke. Direktor Inkasatora Nikola Rogoz također je govorio o izvještaju Odjela pravnih i kadrovskih poslova te Odjela tehničkih poslova.

Na početku konferencije direktor Rogoz podnio je privremeni financijski izvještaj. Prema njemu Inkasator je 2012. godinu završio, kako se to kolokvijalno kaže, u pozitivnoj nuli.

– Možemo reći da je godina završena u plusu uz sve mjere koje su poduzete da bi godina završila pozitivno, kaže Rogoz. Naglasio je kako su za 2011. godinu ostvarili prihode u iznosu od 10,1 milijuna kuna, a dobit je iznosila 176,6 tisuća kuna.

U 2012. godini ostvarili su 8,4 milijuna kuna prihoda. Dobitak prije oporezivnja iznosi 338 tisuća kuna. U ovoj godini u Inkasatoru očekuju prihode od 8,3 milijuna kuna i dobitak od 40.500 kuna. Plan će ovisiti o porezu na nekretnine, a donošenje tog zakona moglo bi utjecati i na radna mjesta, točnije osam radnih mjesta onih djelatnika koji rade na naplati komunalne naknade.

Rogoz je kazao i da će kroz 10-ak dana biti biti potpisani ugovori za održavanje građevina do iznosa od 15 tisuća kuna. Na natječaj su pristigle 52 ponude. Što se pak tiče pitanja koje je Rogozu postavljeno na Gradskom vijeću o umirovljenju radnice, Rogoz je danas rekao da dvoje radnika odlazi u mirovinu, ali ne privremenu, već redovnu starosnu. Iako će biti umirovljenja, čini se bit će i novih zapošljavanja jer, kaže Rogoz, činjenica je da u Inkasatoru nedostaje stručnih ljudi. No, prvenstveno kad se radi o zapošljavanju u toj će tvrtki gledati da zapošljavanje bude uz pomoć mjera Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Još je rečeno kako će se u ovoj godini nastaviti raditi na projektu energetske učinkovitosti, odnosno ugradnji kalorimetara. Tako je pred ovom gradskom tvrtkom vrijeme u kojem će se uprava fokusirati na analizu zgrada i mogućnost apliciranja projekata na strukturne fondove EU u području energetske učinkovitosti.