Destinacija Zeleno srce Hrvatske i ove godine ima niz ciljeva

KARLOVAC – Biciklizam te vino i gastronomija su turistički proizvodi kojima se destinacija Zeleno srce Hrvatske predstavlja na domaćim i stranim tržištima. Destinaciju čine Karlovac, Ozalj i Ribnik, a radi se o pilot projektu Hrvatske turističke zajednice koji je krenuo prošle godine, a za cilj ima povećati konkurentnost u pred i posezoni.

Raj za bicikliste i aktivni odmor – tako se destinacija posljednjih mjeseci predstavljala, a cilj je produžiti turističku sezonu na cijelu godinu. U projektu Hrvatska 365 sudjeluju 22 destinacije, a među prvim odabranima našlo se i Zeleno srce Hrvatske.

Iako su u ministarstvu za sada zadovoljni provođenjem projekta, mjesta za poboljšanje uvijek ima, a to će se pokušati napraviti tijekom ove godine. Veliku ulogu imaju i predstavnici lokalne vlasti jer bez međusobne suradnje teško je postići rezultate, kaže zamjenik ministra Davor Ižaković.

Grad Ozalj ima prirodno i povijesno bogatstvo, a kroz ovaj projekt i sredstva za promociju, stoga zadovoljstvo ne može izostati. Danas turizam ne čini samo jedan hotel i ne treba gledati samo svoj interes već i širu sliku, stoga je umrežavanje ugostitelja, ali i ostalih dionika turizma jedan od najvažnijih dijelova razvoja, smatra gradonačelnica Ozlja Gordana Lipšinić.

Cilj je gosta zadržati između tri i pet dana u destinaciji, to se može učiniti samo podizanjem resursa, u Karlovcu je cilj otvoriti stare gradove i muzeje, u Ozlju stari grad i Munjaru, vinske ceste Vivodine od 1. svibnja bit će otvorene. Cilj je ove godine posjetiti što više sajmova i predstaviti destinaciju, dodaje član PPS-a Ivan Srakovčić.

Svi će dobivati ovim projektom, a svake godine potrebno ga je nadograđivati, suradnjom će se to uspjeti, uvjereni su sudionici.