Mladi nisu dovoljno informirani o mogućnostima međunarodne mobilnosti

KARLOVAC – Mladi u Hrvatskoj nisu dovoljno informirani i zainteresirani za međunarodnu mobilnost. Smatraju tako u Udruzi Carpe Diem koji su danas informirali mlade Karlovčane o mogućnostima mobilnosti u okviru kampanje “Time to Move”, koja traje do 4. listopada.

Cilj kampanje “Time to Move” je promovirati internacionalnu mobilnost mladih i aktivnosti organizacija koje se bave informiranjem mladih kako bi ih se potaknulo da se uključe u razne programe mobilnosti. U cijeloj Europi organizirano je 250 sličnih događanja, a u Karlovcu događanja provodi Udruga Carpe Diem koja je multiplikator Eurodeska za Karlovačku županiju. Mladi se nedovoljno informiraju o mogućnostima mobilnosti, smatraju u Carpe Diemu.

Prilike su brojne, stoga su svi mladi pozvani da se više upoznaju s mogućnostima koje im se nude. Zahvaljujući ovakvim programima i u Karlovcu su boravili i borave mladi iz Europe.

U Karlovcu sam od veljače i ostajem do kraja siječnja sljedeće godine i za sada su moji dojmovi pozitivni. Jako sam dobro prihvaćena ovdje, ljudi su jako ljubazni i puno se više toga događa nego što ljudi misle, rekla je Tara Nugent iz Francuske.

Osim što sudjeluje u ovakvim aktivnostima Tara provodi i svoje projekte. Održat će radionicu engleskog jezika te radionicu uvoda u kazalište. Engleski je na rasporedu sljedeći tjedan, a kazalište uskoro, kaže Tara.

U sklopu kampanje Time to move traje i natječaj koji organizira središnja europska mreža za informiranje mladih Eurodesk, a mladima od 13 do 30 godina nudi se mogućnost osvajanja Inter Rail karte za putovanje Europom u trajanju od 22 dana. Više informacija potražite na internet stranici Eurodeska.