”Doručkom s hrvatskih farmi” u Sisku je započela promotivna kampanja domaćih poljoprivrednih proizvoda, mesa, mlijeka, jaja, meda te brašna i kruha s hrvatskih farmi i polja. Četverogodišnju kampanju organizira Hrvatska poljoprivredna agencija u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede, a uključuje upotrebu oznake jamstva da su to proizvodi koji su prošli nekoliko sustava kontrole kvalitete. Iza tih hrvatskih proizvoda stoje deseci tisuća radnih mjesta, ali i Ministarstvo poljoprivrede.
– Oko hrane smo u prošlosti radili neke greške, zanemarili smo domaću proizvodnju, a u nekim segmentima je uništili. Želim poručiti svim našim poljoprivrednim proizvođačima da vremena kada se nije brinulo o hrvatskoj poljoprivredi su prošla. Ministarstvo poljoprivrede mora biti zaštitnik hrvatske poljoprivrede, izjavio je resorni ministar Tomislav Tolušić.
Pomoć u zaštiti pruža i Hrvatska poljoprivredna agencija koja novim vizualnim identitetom ove oznake i intenzivnom kampanjom želi skrenuti pozornost javnosti na svježinu, kvalitetu i dostupnost proizvoda s hrvatskih farmi i polja, a koji imaju poznato podrijetlo i datum proizvodnje.
Sisačko-moslavačka županija posljednje dvije godine intenzivno potiče domaću proizvodnju projektom Kupujmo lokalno.
– Postoji nekoliko trgovina sa isključivo domaćim proizvodima, imaju oko 350 različitih artikala. Ovim projektom želimo sačuvati ruralni prostor, naša sela i mala gospodarstva, naglasio je župan Ivo Žinić.
Samo prošle godine oznaku kvalitete koristilo je 105 medara, četiri proizvođača brašna, a bila je istaknuta na osam milijuna kutija za jaja. Te brojke sigurno će rasti, ali treba poraditi na svijesti potrošača da su najjeftiniji u omjeru cijene i kvalitete što mogu kupiti na tržištu upravo hrvatski proizvodi.