U registar “Ne zovi” upisano više od 2 tisuće korisnika

Više od dvije tisuće građana koji ne žele da ih trgovci zovu i nude svoje usluge upisalo se u Registar za zaštitu potrošača “Ne zovi”. Registar je s radom počeo početkom veljače, a u njega se mogu upisati svi potrošači koji su ujedno i korisnici telefonskih usluga, što uključuje fiksni i mobilni telefon te SMS i MMS poruke.

U javni registar telefonskih brojeva potrošača koji ne žele da ih trgovci kontaktiraju u svrhu promidžbe ili prodaje dnevno se upisuje prosječno oko 300 korisnika. Upis ili ispis broja može tražiti samo potrošač koji je ugovorio uslugu na pojedinom telefonskom broju. S pokretanjem registra zadovoljni su i u Razvojnoj organizaciji zaštite potrošača.

Upis u registar je besplatan, a vlasnik broja treba ispravno ispuniti propisani obrazac zahtjeva i predati ga svom operatoru elektroničke komunikacijske usluge.

Ako ne želite da vas zovu trgovci i svoje usluge nude pozivajući vas na fiksni ili mobilni telefon možete se upisati u Registar. Predviđena je nadogradnja Registra kako bi postao sastavni dio sustava e-Građani, odnosno građani će u budućnosti moći sami regulirati status svojih brojeva u registru, bez operatera kao posrednika.