Filip Rabuzin novi direktor marketinga Heineken Hrvatska

Filip Rabuzin novi je direktor marketinga i član menadžment tima kompanije Heineken Hrvatska. Bit će odgovoran za strateško upravljanje bogatim i raznovrsnim portfeljom brendova kompanije među kojima su Karlovačko, Laško, Heineken, Amstel, Krušovice i Stari lisac. Ranije je radio kao rukovoditelj grupe proizvoda u mainstream segmentu i bio je zadužen za brend Karlovačko i njegove ekstenzije.

– Filip je u kompaniji počeo raditi 2012. kao rukovoditelj grupe proizvoda u mainstream segmentu, zatim je radio kao rukovoditelj za Consumer Market Intelligence i inovacije, da bi nakon toga ponovno preuzeo poziciju rukovoditelja grupe proizvoda u mainstream segmentu. Tijekom rada u kompaniji Heineken Hrvatska Filip je snažno doprinio rastu i jačanju brendova, razvoju i plasiranju na tržište novih proizvoda, pri čemu je ostvario odlične rezultate u području rasta volumena, vrijednosti brenda i udjela na tržištu te izgradnji pozitivnog stava potrošača prema brendovima, stoji u priopćenju.

Na mjestu direktora marketinga naslijedit će Roberta Giugliana, koji je u kompaniji proveo tri godine i značajno je doprinio proširenju portfelja brendova kompanije koji je sada udvostručen, kao i uvođenju nove kategorije – cidera. Zaslužan je i za modernizaciju vizualnog identiteta Karlovačkog, te proširenje Karlovačko obitelji uvođenjem ekstenzija kao što su Karlovačko Natur Radler, Karlovačko Retro nepasterizirano te Karlovačko Rezano nefiltrirano. Roberto Giugliano odlučio je prihvatiti novu izazovnu poziciju u kompaniji Heineken Italija.