Dio programa Glazbene škole Karlovac preselio se u zgradu nekadašnjeg MIOŠ- a. Na drugom katu škole od početka veljače krenuli su s nastavom.
Na drugom katu koji se prostire na petstotinjak metara kvadratnih smjestio se prostor Male glazbene škole, koncertna dvorana, dvorana za školu plesa, ali i program udaraljki čiji su se nastavni i učenici donedavno stiskali u podrumu Glazbene u Zvijezdi. Sada imaju bolje uvjete za rad.
-Ovdje se ne spotičemo o neke stvari, stalke, dosta nam je spretno što smo u ovako velikom prostoru. Djeca se u o ovakvom okruženju s toliko svjetla, bolje osjećaju. Nadam se kako će biti još bolji nego što su bili do sada, govori nam Pavao Golubić, profesor udaraljki u Glazbenoj školi Karlovac.
Ovaj prostor bio je nužno potreban jer u Glazbenoj koja se nalazi u Zvijezdi nije bilo mjesta za provedbu svih programa, nisu imali mogućnost ni za pokretanje novih aktivnost, a problem im je stvarala i pandemija, zbog koje su morali osigurati dovoljno prostora za učenike i profesore. Iako će im prostor u Domobranskoj biti koristan, ni on nije dovoljan da zadovolji sve potrebe ove škole.
-Nemamo dovoljno prostora, nama da je cijela ova zgrada data na upotrebu, bila bi nam taman. Nažalost, kako će škole od jeseni krenuti u normalan raspored i školu ujutro, mi ćemo se naći opet u problemu jer kod nas je onda nastava samo popodne. To znači da svaki nastavnik mora imati svoju učionicu – što je za sada opet nemoguće, ističe Snježana Mrljak, ravnateljica Glazbene škole .
No ipak ovaj prostor će poslužiti, a omogućio je i pokretanje novih aktivnosti – poput plesne škole.
-Škola za suvremeni ples će biti tečaj za djecu stariju od sedam godina pa na više. Imat će priliku ući u sustav plesnog obrazovanja. Za sada za to nije bilo prilike, ovo je sada prvi puta u povijesti naše škole, a i u našoj županiji, kaže ravnateljica škole.
Sada će koristiti ovaj prostor, čiji najam plaćaju povoljno, kako ravnateljica kaže, a nadaju se kako će se u skorijoj budućnosti realizirati novi prostor koji će omogućiti bezbrižniji i kvalitetniji rad kako nastavnicima tako i učenicima.