Iz toplane odgovaraju Biraču: “Gradska toplana nikada nije nikome uskraćivala grijanje!”

Zašto je dijelu građana, korisnika Gradske toplane, točnije stanara Tuškanove 14, 14a, 16 i 16a (oko 130 stambenih jedinica) uskraćeno grijanje, pita gradski vijećnik Dimitrije Birač i dodaje da kontakt telefon Gradske toplane nije od velike koristi, kao niti informacije koje su neki od predstavnika suvlasnika dobili od toplane sredinom rujna. Odgovor je stigao od direktora tvrtke Hrvoja Klobučara i prenosimo ga u cijelosti:

“Najprije želimo istaknuti da Gradska toplana nikada nije nikome uskraćivala grijanje, kao što to navodi uvaženi vijećnik Birač. U zgradama Tuškanove 14 i 16, Gradska toplana je ljetos izvela veliki posao zamjene spojnog toplovoda i ugradila jedan od prvih plastičnih toplovoda, čime će stanari imati sigurniju isporuku usluge. Posao zamjene toplovoda je završen 20. kolovoza, odmah potom je napunjen interni toplinski sustav zgrade vodom i time je kućni sustav spreman za puštanje u rad. Sve je učinjeno na vrijeme, puno prije početka ogrjevne sezone. Sredinom rujna predstavnica stanara obavještava Gradsku toplanu da je došlo do curenja iz sustava, a ekipa Gradske toplane odmah izlazi na teren i utvrđuje problem s ekspanzijskom posudom. Potom su se tražila rješenja za popravak postojeće posude, s obzirom da nova posuda predstavlja značajan izdatak. Utvrdivši da staru posudu nije sigurno popravljati, predstavnicima stanara se predlaže nabava i ugradnja nove ekspanzijske posude. Gradska toplana upraviteljima šalje ponudu 7. listopada i oni je prihvaćaju. Očekuje se da će posuda biti isporučena 14. listopada u kojem slučaju će ju Gradska toplana ugraditi 15. listopada, nakon čega će svi stanari Tuškanove 14 i 16 imati grijanje(trenutno se grije većina stanova).Gradska toplana uvijek nastoji svojim korisnicima osigurati što bolju uslugu – tako je tim Gradske toplane proljetos, dva mjeseca, gotovo svakog dana nadopunjavao upravo sustav Tuškanove 14 i 14, a zbog gubitka vode u njihovom toplovodu ,na trošak Gradske toplane,procijenjenevrijednostiusluge20.000 kuna, jer bi u protivnome stanari bili bez grijanja tijekom ogrjevne sezone. Tim Gradske toplane održava i upravlja toplinskim podstanicama u zgradama tokom cijele godine, redovito preporuča stanarima kako da ih unaprijede, čime se osigurava njihova spremnost za uspješan početak ogrjevne sezone. Predstavnici stanara i upravitelji su pritom bitna karika u komunikaciji Gradske toplane sa svojim korisnicima. Isporuka toplinske energije započela je u četvrtak, 7. listopada te se danas, 11. listopada, prema našim informacijama ,griju sve podstanice u gradu, uključujući i većinu Tuškanove 14 i 16. Glavni energent za proizvodnju toplinske energije je već 15 godina prirodni plin, čija je nabava osigurana višegodišnjim ugovorom. Kada je riječ o većim izostancima grijanja (pojedini dijelovi grada ili blokovi zgrada),o kojima smo obavještavali proteklih dana, uzrok tomu su već poznati problemi s našim gradskim vrelovodom –zbog dotrajalosti cijevi, redovito na početku svake ogrjevne sezone, dolazi do niza puknuća čije lokacije nije moguće unaprijed predvidjeti i unaprijed ekonomski učinkovito sanirati. Proteklih nekoliko dana, zbog neuobičajeno naglog pada temperature za listopad te kontinuiranog grijanja, što je za početak ogrjevne sezone prava rijetkost, prekid u isporuci bio je zamjetniji. Upravo zato intenzivno radimo na provođenju ITU projekta –obnovi gradskog vrelovoda EU novcem –što će rezultirati bitno sigurnijom opskrbom toplinske energije, realiziranom dokraja 2023. godine, uz minimalni angažman vlastitih ulaganja. Dok ne obnovimo vrelovod ovim projektom, za očekivati su povremeni izostanci u isporuci toplinske energije, koje u prosjeku otklanjamo isti dan. Gradska toplana uvela je prije više godina besplatni broj 0800/200-179 te je na njega moguće tijekom ogrjevne sezone 24 sata, 7 dana u tjednu zatražiti hitnu intervenciju. Početkom ogrjevne sezone taj je broj iznimno opterećen pa nije moguće preuzeti sve pozive. Upravo zato upućujemo svoje korisnike na druge kanale komunikacije: e-mail info@gradska-toplana.hr i web stranica www.gradska-toplana.hr, kao i medijske portale, gdje se mogu vidjeti obavijesti o većim prekidima grijanja. Svakako je najbolji prvi korak problem s grijanjem prijaviti svojem predstavniku stanara koji će ,u najvećem broju slučajeva, znati što poduzeti. Kroz sve navedene komunikacijske kanale nastojimo pravodobno informirati građane o bitnim činjenicama o stanju isporuke toplinske energije, što je sukladno našem osnovnom cilju – zadovoljstvo naših korisnika.”