Zimsko “pokreni se” idealno za fizički i psihički oporavak

Niske temperature i zimsko vrijeme često su izgovor za ostajanje kod kuće, gledanje filmova i izležavanje.

No, to nije ispravno. Upravo ovakvo vrijeme idealno je za fizički pa i psihički oporavak tijekom šetnje. Svježi zrak i ono slavno “pokreni se” našem zdravlju donose pozitivu, ali popravljaju i raspoloženje.

Za ovu besplatnu aktivnost potrebni su kala, šal, rukavice i dobra volja. A sve će biti lakše ako pronađete i društvo za šetnju.

Hodanje zimi je jeftino i lako. Te dvije stvari neka vam budu poticaj da njime zamijenite popodnevno ležanje. Znanstvenici su uvidjeli čitav niz prednosti koje ima 150 minuta fizičke aktivnosti tjedno. S druge strane,sjedilački način života koji uključuje kauč nosi čitav niz negativnih posljedica.

Hodanje na nižim temperaturamapomoći će vam da sagorite više kalorija jer vaše tijelo napornije radi da ostane zagrijano. Lakše se stvaraju zdrave navike. Dok šetate, vi istovremeno uživate u prirodi i svježem zraku. I broj koraka raste. Važno je pratiti rezultate koliko ste hodali jer upravo to vam može biti motivacija za iduću šetnju. Svakodnevnih 20 minuta hodanja smanjuješanse za prijevremenu smrt, a pomože i u borbi s depresijom. I ne zaboravite, hodanje je društvena aktivnost.