
Ministar obrazovanja Radovan Fuchs ranije je ovoga tjedna rekao kako škole ostaju otvorene. No, brojne su škole već prešle na C model. Stipić zbog toga kaže kako je ministar ipak ostao dosljedan samome sebi jer nastoji održati nastavu uživo.
-Međutim, čak i s tom nastavom uživo u nenormalnim okolnostima također nastaju vrlo ozbiljni deficiti. Veliki broj učenika se jako teško snalazi i zapravo bez ikakve svoje krivnje sve više i više zaostaje u gradivu.
Sve to, kaže Stipić, generira niz novih problema.
-I zato ja cijelo vrijeme ističem i mislim da je to potrebno stalno naglašavati da je potrebno sustavno, sveobuhvatno, po uzoru na druge europske zemlje uhvatiti se rješavanja ovoga problema jer se on sam od sebe neće i ne može riješiti.
Stipić kaže za Media servis kako je djeci u školama sve teže zadržati pažnju, ali situacija nije nimalo laka ni za nenastavno i nastavno osoblje.
-Velikim angažmanom učitelja, nastavnika, ravnatelja i svih koji u školama rade čini se najviše što se može. Sustav je napregnut do krajnjih granica. Treba učiniti sve kako bi se izašlo na kraj s ovim problemom. Pandemija će, hvala Bogu otići, ali posljedice pandemije, kao što postoje medicinske tako i pedagoške, to je nešto s čime ćemo se tek morati uhvatiti u koštac.