
Malo blata na odjeći, pokoja mokra nogavica, zveketanje mačevima, frcanje strijela, prijetnje frankopanskim tamnicama i još mnogo drugih (ne)zgodnih dogodovština iskusilo je na testiranju novih turističkih ruta Karlovačkom županijom dvadesetak najhrabrijih “turista”.
⁃ Mislim da bi ove ture bilo odlično ponuditi i lokalnom stanovništvu jer često ni sami nismo svjesni što sve imamo na području svoje županije i koliko malo o prirodi i kulturnom nasljeđu zapravo znamo. U ova tri dana naučili smo zaista mnogo toga, doživjeli neka super zanimljiva iskustva i definitivno smatram da smo dobili tri jako kvalitetna turistička proizvoda, rekao je Karlo Subašić, jedan od sudionika ove aktivnosti koja se provodi u sklopu projekta Excover, financiranog kroz Interreg program prekogranične suradnje Italija-Hrvatska u kojemu je Javna ustanova Regionalna razvojna agencija Karlovačke županije jedan od 13 partnera.
Priče starih gradova i dodatni turistički sadržaj za sve
Svi su partneri zajedno prošli kroz istraživanje područja, mapiranje potencijala i koristeći zajedničku metodologiju, “zapakirali” su manje poznate turističke atrakcije u nove pakete kojima je cilj skrenuti turiste s ustaljenih ruta u neke slabije istražene, ali ništa manje zanimljive lokacije. Karlovac, Ozalj, Ogulin i Slunj našli su se u itinereru, ali pravo iskustvo turisti su doživjeli tek kad su sišli s ceste.
⁃ Rute Karlovačke županije temelje se na pričama koje pričaju naši stari gradovi, ali u njih smo utkali puno zanimljivih dodatnih sadržaja kojima spajamo aktivni turizam, prirodne potencijale i kulturno nasljeđe u jedinstven splet iskustava za sva osjetila, kaže Ana Barković iz JU RRA KŽ.
Šetajte s Frankopanima, veslajte, osvajajte off-road destinacije…
Povratna informacija zadovoljnih testera svjedoči da se radi o paketima koji imaju tržišni potencijal, a brigu o njima preuzima Croatia Open Land Tours DMC, koji će ih nuditi u sklopu svog portfelja turističkih proizvoda kojima privlače goste u Karlovačku županiju.
⁃ U osmišljavanje i provedbu ovih paketa uključena je široka baza dionika u turizmu, oni se temelje na informacijama i kapacitetima lokalnog stanovništva i upravo zato se veselimo vidjeti kako će zaživjeti u budućnosti, zaključio je Krešo Rogoz, vlasnik agencije.
Zadovoljni osmjesi na licima sudionika testiranja svjedoče o istinitosti ovih tvrdnji. Oni koji nisu uspjeli bukirati svoje mjesto na premijeri tura mogu provjeriti kako je to izgledalo u galeriji fotografija, a ako se odvaže, mogu se javiti u Croatia Open Land Tours DMC i saznati kako i sami mogu zaveslati Kupom, prošetati s Frankopanima, kušati ogulinsku masnicu i brojne druge autohtone specijalitete, osvojiti šumske puteve terenskim vozilima, quadovima ili otputovati u skrivenu povijest Karlovačke županije.