U karlovačkoj policiji dobivaju više od 200 poziva dnevno: Zovu nas i oni koji bi samo htjeli porazgovarati

Ranko Vukošić je voditelj smjene u policijskom Operativno komunikacijskom centru gdje dnevno u turističkoj sezoni dobivaju više od 200 poziva različitih potreba. Na ovom radnom mjestu Ranko je više od 15 godina. Priznaje da je posao stresan, no već su se, kaže naviknuli.
Nakon što zaprime poziv, djelatnici okc-a dalje preusmjeravaju iste na nadležne kolege. Na 192 ljudi najčešće zovu vezano za narušavanje javnog reda i mira, obiteljsko nasilje, krađe, provale, imaju dosta poziva građana o tome gdje izraditi pojedini dokument, pitaju ih za brojeve telefona tih ustanova, bez obzira što ovaj broj tome ne bi trebao služiti, ovi službenici odgovore na sve.

– Postoje i ljudi koji bi samo htjeli porazgovarati s nama, tu mi izlazimo u susret takvim osobama, popričamo s njima, utješimo ih, ohrabrimo i tako, kaže Vukošić te napominje da je stresno posebno kada se radi o pozivima koji se odnose na teške nesreće s poginulim osobama, ubojstva i samoubojstva. Nije lako kada s druge strane slušalice čuju člana obitelji koji zove jer mu je netko iz obitelji poginuo, te dijete koje zove jer otac tuče majku.

– Mi pokušamo tu osobu utješiti i smiriti te ohrabriti da ćemo brzo doći na mjesto događaja, kaže Vukošić.

Njihovi telefoni rade 24 sata dnevno, desetak je službenika u ovom centru koji će se u određenom trenutku javiti na telefon, svaki u svojoj smjeni, koja traje do 12 sati.