– Gradska toplana danas je pustila grijanje. Nisu sve podstanice pod našom ingerencijom, obično se događa da neka ne radi, naše ekipe tada interveniraju. Još se nije dogodilo da pustimo grijanje i da nema problema, bit će ih, već ih ima, ali u sljedeća dva do tri dana će svuda biti grijanja, rekao je direktor Hrvoje Klobučar, najavljujući na današnjoj pressici ovu ogrjevnu sezonu.
Kazao je da počinje kasnije no prijašnjih godina zbog neuobičajeno dugo toplog vremena, da, iako nema jasne formule – ona o uzastopna tri dana s dnevnom temperaturom od 12 stupnjeva je naslijeđena – te da će zbog uredbe Vlade do 31. ožujka iduće godine, dakle, gotovo cijelu sezonu grijanja, i privatnim i poslovnim korisnicima cijena ostati jednaka onoj koju su plaćali prethodne sezone.
– Najavljivanog cjenovnog šoka ćemo gotovo cijele ove sezone biti pošteđeni, no neminovno je, dugoročno, da će da poskupljenja doći. Cijena energenata je deseterostruko porasla; nije deset posto veća, nego tisuću posto, kazao je Klobučar.
Ponovio je da imaju ugovorene dovoljne količine pline, a kupit će još bude li potrebno, potvrdio da imaju i mazuta iako tu vrstu energenta ne favoriziraju, te naglasio da radovi na zamjeni vrelovoda nisu razlog kasnijeg početka sezone grijanja, već spomenuti vremenski uvjeti.
– Vrelovodne cijevi su u funkciji već 2,5 tjedna; da je o njima ovisilo, grijanje je moglo biti krajem rujna. Sve cijevi su spojene, ali još će trebati 1,5 do 2 mjeseca da budu izolirane i zatrpane jame u kojima su. To će se raditi sukcesivno, najavio je Klobučar.
Dodao je da je ove godine odrađeno manje planiranih radova na zamjeni vrelovoda, različit je postotak u grupama radova, no ukupno 36 posto, zbog globalnih problema u isporuci cijevi. Za radove iduće godine bit će naručene ranije pavjeruje da zaostatak biti nadoknađen i sve realizirano.
I ovaj, zamijenjeni dio vrelovodnih cijevi utjecat će na to da bude manje puknuća nego prijašnjih godina, ali “dok ne obnovimo mrežu, s njima ćemo se morati nositi”.
Potvrdio je da su Karlovčani više nego prijašnjih godina zvali i negodovali jer nema grijanja, žalili se da će im Toplana morati platiti račune za struju i slično, ali “ništa neuobičajeno”.
Za sve upite, primjedbe, sugestije… korisnicima Gradske toplane 24 sata dnevno otvoren je besplatan broj telefona 0800 200 179 i e-mail info@gradska-toplana.hr te radovi@gradska-toplana.hr.

