Autor Eduard Osredečki donirao je Veleučilištu u Karlovcu bogat opus od čak 80% svojih autorskih djela. Studenti i profesori imat će pristup raznovrsnoj stručnoj literaturi s područja marketinga, poduzetništva i poslovnih komunikacija.

Eduard Osredečki nagrađivani je autor. Karijeru je posvetio pisanju i poduzetništvu. Postao je stručnjak na području marketinga i odnosa s javnošću. Neka od doniranih djela su i poznati naslovi poput: Suvremenog bontona, Kulture poslovnog komuniciranja, Sve što poduzetnik treba znati, Kako se (samo)zaposliti, Marketing gerila. Suosnivač je popularnog zagrebačkog Interlibera i Hrvatske udruge za odnose s javnošću koja okuplja sve stručnjake s tog područja.

-Po gašenju moje nakladničke tvrtke ostalo mi je dosta knjiga koje sam odlučio donirati. Svidio mi se rad Karlovačke županije i tako sam se odlučio ponuditi knjige upravo vama. Nastojao sam stvarati djela kojih tada nije bilo i koja su potrebna tržištu. Tako je nastala moja prva knjiga “Suvremeni bonton”, a na tom tragu i sva kasnija djela, Eduard Osredečki.

U atriju Veleučilišta s dekanom Ivanom Štedulom i županicom Martinom Furdek Hajdin predstavio je svoju donaciju studentima i svim zainteresiranim posjetiteljima.