Obilaznica na Turnju iako je trebala biti gotova sredinom 2022., potom krajem iste godine i sada je ponovno produžen rok na travanj 2023. Polažemo nade da će to zaista biti krajnji rok. Gradonačelnik Mandić je istaknuo kako je u posljednje dvije godine bilo teško planirati i organizirati rokove izvođenja radova, no da radovi nisu stali ni u jednom trenutku.

-Ne trebamo govoriti koji je značaj zaobilaznice, uvjeren sam da će se problem sigurnosti na Turnju riješiti. Mislim da će stanovnici time dobiti i nove mogućnosti – osim sigurnosti i kvalitete življenja, razvoj poslovanja bit će lakši. Razvojni je to element za Turanj, kao i rotor na Logorištu koji je pokazao kako se svakodnevni život lakše organizira.

Dodao je kako se na području Turnja trenutno odvijaju tri velika projekta – Aglomeracija, zaobilaznica i obrana od poplava te zahvalio Turanjčanima na razumijevanju i strpljenju. Mandić je istaknuo kako je u tijeku projekt izgradnje nogostupa Tušilović-Cerovac, a Hrvatske ceste bi osim tog projekta u ovoj godini konkretne radove trebale početi i na izgradnja nogostupa u Zagrebačkoj ulici, gradskom prstenu u Luščiću te mostu Banija.

Nataša Lemić je istaknula kako je bitno da se radi te da se ide prema naprijed.

-Žao nam je što su predviđeni rokovi prekoračeni. Znamo za sve probleme koji su se pojavili i sve toleriramo te čekamo četvrti mjesec da sve bude gotovo. Nadamo se da će promet u travnju ići zaobilaznicom, ako ne onda će na Turnju biti kaos.

O problemu se nadovezao i Darko Šošić iz Hrvatskih cesta, direktor sektora za pripremu, građenje i rekonstrukciju.

-95% ceste je pod asfaltom, ostalo je za dovršiti asfaltiranje, ugraditi prometnu opremu i izgraditi paralelne putove za ljude čije su nekretnine ostale odsječene izgradnjom obilaznice i neki administrativni postupci vezani uz iste. Sve skupa je trasa dugačka 6,2 kilometra. Vrijednost bez troškova koji su nastali zbog eskalacije cijena je 178 milijuna kuna. Imamo tri velika objekta: Sajevac, Slunjska Brda i Jelaši. Također, tu je i uklapanje semaforiziranog raskrižja na početku i kraju trase.

Cesta je najvećim dijelom dovršena, ostali su još manji radovi koji bi trebali biti uskoro gotovi. Potencijalno najveći rizik za nepoštivanje roka mogu biti administrativni poslovi, što je Mandić opovrgnuo i vjeruje da će sve ići u najkraćem mogućem roku.