Prisjetimo se neočekivanog kaosa 23. siječnja kada je nakon obilnih padalina došlo do prometnog kolapsa na području Karlovca i Duge Rese. Nakon rezimiranja nedostataka gradonačelnik Damir Mandić se složio da zimska služba nije obavila dobar posao.
Vijećnik Dimitrije Birač odlučio se detaljnije pozabaviti tim događajem i zatražio od Grada uvid u iznose koji su isplaćeni tvrtki Ceste Karlovac u razdoblju od 2019. do 2022. godine. Ceste Karlovac unajmljuju podizvođača gradsku tvrtku Zelenilo kad je vrijeme zimske službe. Problem je nastao u trenutku kad je Grad Karlovac dao znatno više novaca Cestama Karlovac, čak 14 milijuna kuna, dok su oni u isto vrijeme značajno smanjili Zelenilu dohodak za razliku od prošle godine. Po ugovoru Ceste Karlovac održavaju nerazvrstane ceste tijekom cijele godine, a u zimsko vrijeme su član zimske službe. Njihova zadaća je redovito i izvanredno održavanje prometnica u vlasništvu Grada Karlovca i briga o pripadajućoj prometnoj infrastrukturi, održavanju prometnog koridora koji uključuje orezivanje stabala, košnju i slično. Iznos koji ide Cestama Karlovac podrazumijeva održavanje prometnica tijekom cijele godine, dok iznosi za Zelenilo se odnose samo na zimsku službu.
-Želim upozoriti na zavrzlamu gdje privatna tvrtka brine o gradskim cestama i onda unajmljuje gradsku tvrtku, kazao je Dimitrije Birač, gradski vijećnik.
Podatke koje je dobio podijelio je na svom Facebook profilu.

Vijećniku nije jasno zašto je Županija prodala posljednjih 25 dionica kad su oni jedina tvrtka na području Karlovca koja brine o održavanju gradskih cesta. Je li se moglo izbjeći znatno trošenje gradskog novca na unajmljivanje sada potpuno privatne tvrtke? Nadalje, je li ta tvrtka mogla uspješno poslovati bez da u potpunosti postane privatno vlasništvo? Zašto je Zelenilu ove godine smanjen iznos za njihove usluge? Odgovore još uvijek čeka. No, ono što se svi možemo zapitati ima li ovdje sukoba interesa koji seže još u dane kad su Ceste Karlovac bile dijelom Županijske?

