Pripreme za Quatro River Rally su u tijeku pa vozači odrađuju testne vožnje. Tako su danas u Barilovićkom Vijencu testne vožnje vozili Juraj Šebalj i Jan Pokos. A zašto baš tamo rekao nam je sam vozač rallyja Juraj Šebalj.

Zato što je zavojita i po konfiguraciji je vrlo slična brzinskim ispitima kakve vozimo uglavnom takve testove za ceste tražimo, kaže Šebalj.

Najmlađi natjecatelj rallyja je ove godine upravo 19-o godišnji Jan Pokos. Cijeli život se bavi cartingom, ali kaže krug mu je dosadio pa je prešao na rally. Pitali smo ga kako se za njega priprema.

Problem je u tome što ja ne mogu sjest u rally auto i voziti svaki dan tako da se tu moram snaći. Treniram dosta na fizičkoj spremi u teretani. Treniram takozvano popisivanje radara, trudim se svaki tjedan popisati novi komad ceste da mi to ostane u glavi. Evo to je to imamo i ovakve testove prije utrka, kaže Jan.

Svi smo mogli zaključiti da su automobili za rally drugačiji od svakodnevnih po svemu osim po vanjskome izgledu. Saznali smo koliko se razlikuju vozačima.

Izvana ne puno. Iznutra je automobil puno sigurniji. Ove cijevi koje su zavarene unutra u automobilu štite od prevrtanja. Auto ima sportska sjedala, drugačiji mjenjač, drugačije diferencijale, drugačije kočnice, sve je na automobilu drugačije. Jedino što je skoro isto je motor, kazao nam je Šebalj.

Skroz je drugačiji osjećaj pošto ja ne volim brzo voziti u cestovnom autu jer nemam ni kacigu, a tu imamo sve te zaštitne mjere. Imamo gas aparat, imamo kacige i nema tih nekih sprečavanja proklizavanja što imaju cestovni auti tako da auto napravi sve što mu ja kažem, nema nekog električnog posrednika, rekao je Pokos.

Dečki kažu straha nema iako će im padati kiša i moraju obraćati veću pozornost na ceste, a najviše vjere polažu u svoje suvozače. Kažu kako suvozači odrađuju gori posao vozača  jer o njima i njihovom davanju znakova ovisi kako će im utrka teći.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=Ug59O-KIKm4[/embedyt]