Glavni način komuniciranja u današnje vrijeme su upravo društvene mreže. Od Facebooka, Instagrama i Tik Toka do sličnih aplikacija na kojima se mogu promovirati razne stvari. Komisija Europske Unije to je iskoristila kako bi se povezala s mladim ljudima te im otvorila oči za ono što se događa u EU bez lažnih vijesti. Na taj način pokušavaju privući mlade da se uključe u donošenje odluka koje bi mogle biti dobre za njih, ali i buduće naraštaje.

Mi naravno pokušavamo doprijeti do mladih ljudi na način na koji mladi ljudi danas konzumiraju informacije, a to je puno društvenih medija – zato imamo toliko stručnjaka za komunikaciju danas s nama jer postoji mnogo lažnih vijesti nakon covid krize i rat u Ukrajini i mislim da mladi građani moraju imati širom otvorene oči kako bi pridonijeli našoj demokraciji, kazala je Monica Hencsay, direktorica glavne uprave Europske komisije za regionalni i urbani razvoj

Kada je tema Tik Tok često se spominju određene zabrane. Članovima EU komisije zabranjeno je imati privatne račune na kojima objavljuju osobne videe s obraćanjima ili nečim sličnim. Platforma kao takva i dalje se koristi za objavljivanje informacija no članovi komisije ju ne koriste na vlastitu odgovornost. Platforme društvenih mreža općenito vrlo dobro prenose informacije široj publici pa se komisija trudi regulirati da na svim mrežama građani EU mogu pronaći iste informacije.

Pa imam kćer od 14 godina koja je puno na Tik Toku, ali srećom ne radi u europskoj komisiji pa joj je dopušteno koristiti Tik Tok. Moramo biti na oprezu. ne možemo biti naivni u pogledu određenih sila koje pokušavaju koristiti tehnologiju, zato imamo, na primjer, propise o provjeri ulaganja. Uvijek moramo biti na oprezu. Tik tok je također važan, uz ostale mreže. Također, moramo se pobrinuti da je to konkurentno tržište na kojem ne dominiraju određene platforme kako bi javnost mogla imati pristup informacijama. Ovo su vrste stvari koje mi možemo regulirati sa strane komisija, kaže Hencsay.

Društvene mreže koliko god u jednu ruku opasne ipak mogu imati prave i točne vijesti ako znamo gdje i što tražiti. Također znamo kako je preko njih vrlo lako podijeliti informacije s mnogo ljudi odjednom, a to je upravo ono što EU komisija i želi napraviti. Putem društvenih mreža pokušavaju se što više povezati s građanima, a pogotovo mladima kako bi im osigurali bolji način života.