
Alpe Adria Rally Cup i Alpe Adria Rally Trophy postaju sve popularniji kod posada, ali i organizatora utrka i natjecanja. Osnovna ideja natjecanja je pružanje prilike posadama da po povoljnim uvjetima voze rally-e u susjednim državama te je upravo zbog toga tako uspješno. Ove godine u organizaciji sudjeluju četiri države: Hrvatska, Slovenija, Italija i Austrija. Naša karlovačka posada u Ford Fiesta Rally4 automobilu Željko Magličić i Ivan Poljak (s jednom zamjenom Dadiana Babića) odvažili su se na ovo natjecanje te sudjeluju od prve utrke.
–Alpe Adria Cup je međunarodni sustav natjecanja koji pokriva četiri države: Hrvatsku, Sloveniju, Austriju i Italiju i ove godine su u svakoj od njih dva relija koji se boduju za sustav natjecanja, objasnio nam je vozač Željko Magličić.
Vozači su mogli birati između osam rally-a, a na izbor su dobili i dva „Joker-Rally-a“. Šest najboljih rezultata ulaze u konačni poredak s natjecanja. Koje utrke i zašto su odabrali naši dečki jedno je od pitanja koje nas je zanimalo.
–Sustav je takav da uključuje osam utrka od kojih se boduje samo šest (od toga se može bodovati samo pet inozemnih trka), međutim mi smo isplanirali ići na sve utrke, čak i ne zato da bi skupili više bodova, nego da skupimo više iskustva. Cijela poanta je to da vozači relativno jeftino dobiju iskustvo s inozemnih trka jer neki vozač ne može napredovati ako vozi stalno iste utrke. Do sad smo odvezli dvije u Hrvatskoj, dvije u Sloveniji i prvi puta jednu van bivše države u Italiji, kaže Magličić.
Magličić je s nama podijelio i koje su razlike između utka i kako se oni snalaze na onima koje nisu još vozili.
–Pa jako je velika razlika, raznolikost asfalta je velika od države do države, pa čak i od regije do regije. Već su nas ceste u Sloveniji poprilično iznenadile i pokazale koliko je konfiguracija staze drugačija od onog što smo navikli u Hrvatskoj, a u Italiji je bilo nešto sasvim novo, objasnio je.
Ne smijemo zaboraviti ni kako ova ekipa drži drugo mjesto na ovom kupu pa postoje i nade za vrlo dobar plasman.
–Očekivanja naravno da postoje. Svi priželjkujemo neki rezultat. To je i bio cilj ovog natjecanja da u županiju donesem neki međunarodni rezultat koji mislim da ima puno veću težinu, nego neki nacionalni. Naravno da bismo voljeli biti što bolji, ali sigurno će biti proporcionalan trudu i radu. Do sad smo bili drugi u našoj klasi što je dobar rezultat. Preostale su te još tri utrke i pokušat ćemo ostvariti što bolji rezultat, kaže Željko.
Prijave za ovo natjecanje moguće su u bilo kojem trenutku, ali ova posada odlučila je proći što više rally-a od samog početka kako bi si osigurala veće šanse za ukupnu pobjedu ili neke novčane nagrade u klasi. Do kraja natjecanja ima još svega nekoliko utrka: Mühlstein rally u Austriji, dva Joker-Rally-a od kojih je jedan i Rally Kumrovec te za kraj Herbst Rally, također u Austriji.
FOTO: Fabrizio Buraglio, Rally Città di Scorzè