Ovogodišnjih turista u Karlovcu je, barem prema prodaji suvenira, više no prošlih godina. Je li za to zaslužan sve veći broj atrakcija i ustanova, dobar marketing ili novi profil turista koji se više okreće istraživačkom, aktivnom turizmu i traže manje sredine te bježe od metropola i tipičnih ljetnih destinacija? Ne znamo, ali smo zadovoljni.

Većinom dolaze pojedinci, parovi ili obitelji. Oni su zainteresirani za grad i sve što mogu ovdje doživjeti. Puno ih je zasićeno velikim centrima i naravno gužvama, pa odmor traže u manjim mjestima kakav je upravo Karlovac, koji se eto slučajno nađe i na sjecištu glavnih prometnih pravaca. Naravno, obavezna smo destinacija za sve ljubitelje prirode i voda, pa posjetitelje koji redovito dolaze u ribolov ili na rafting i kanuing više i ne doživljavamo kao turiste.

-Tu su uglavnom ljudi koji vole doći u Karlovac. Naravno tu ima i onih koji su “zaglavili” pa zbog gužvi na autocestama ili dugog puta su primorani zastati. Nakon što istraže grad, uvijek ih pridobijemo da zavole barem malo Karlovac makar bili tu samo jedan dan, no to nam je garancija da će se dalje pričati kako su “stali u Karlovcu”, rekla nam je Morana Rožman, vlasnica suvenirnice.

Od suvenira, Morana kaže, ide sve. Najčešći odabir su naravno magneti, ali i majice koje su nadahnute Karlovcem i karlovačkim žargonom. Svi suveniri su tematski povezani s Karlovcem, ako već nisu tipični u tom slučaju su autori karlovački kreativci.