Andrea Cmrečki inspirativna je žena koja je uz mnoštvo hobija i obitelj odlučila krenuti kreativnim stopama i pokrenuti vlastiti modni brend. Brojni problemi, složena birokracija, dan bez radnog vremena. Sve je to samo djelić onoga s čime se poduzetnice svakodnevno susreću u svojem poslu. No, iako svjesni da ih čekaju brojne obaveze, mnogi se odlučuju zamijeniti korporativnu karijeru onom poduzetničkom. Rođena Karlovčanka, Andrea Cmrečki, učinila je upravo to i ispričala nam kako su izgledali počeci.

-Prije poduzetništva i vlastitog modnog branda sam radila 10 godina u korporaciji gdje sam uz posao naučila kako uopće biti modni dizajner. Imala sam lijepu priliku nakon završenog Tekstilno tehnološkog fakulteta da sam odmah počela raditi u struci. Nakon dovoljno iskustva sam se odvažila krenuti u vlastiti brand. Sada je već 13 godina postojanja mog biznisa, rekla nam je Andrea.

Poziv za ovim zanimanjem osjetila je još kao malena djevojčica, kreativno izražavanje joj je oduvijek bilo blisko.

-Kroz odrastanje već sam znala da se želim baviti jednim vidom umjetnosti, a moda mi je uvijek bila jako bliska jer sam gledala mamine “Burde”, a i oduvijek su me oduševljavale tkanine. Već s 13 godina sam razvila strast da bi dizajn mogao biti moj poziv kada sam i prvi puta nacrtala svoj look book, moje prve kreacije, dodaje Andrea.

Obilježja brenda su bijelo-crne i bijelo-plave pruge, što je svojevrsni zaštitni znak, koji se provlači i kroz sitne detalje, od trakica do etiketa. Andrea u svojim kreacijama voli šarene materijal i njihove kombinacije, pa su često te pruge u kombinaciji s cvijećem.

-Kada se pojavio na društvenim mrežama je bio dosta prihvaćen jer je bio upečatljiv. U 10 godina u korporaciji sam naučila kako se medijski prezentirati i dosta o poslovanju. Ipak mi je najviše u pozicioniranju na tržište pomogla usmena predaja. Najvažnije je bilo da se djevojčica pojavi na rođendanu u til suknjici i prugastoj majici i odmah su uslijedila pitanja gdje si to kupila.

Andreini hobiji su vrlo usko vezani uz njezino poslovanje, kao što je slikanje akrilom, vodenim bojama, vožnja biciklom i njezini psi dva border collie-a.

-Također volim putovati i istraživati nove kulture koje se mogu primijetiti kao nadahnuće u mojim kolekcijama. “Provučem” neki dio putovanja u kolekcije.

Kako ističe, svijet mode nije nimalo ružičast. Dapače talent i dizajn nose malen postotak ukupnog uspjeha. Važno je ipak znati osnove poduzetništva, marketinga ali i poznavanje tržišta.

Cijeli razgovor s ovom inspirativnom ženom, Andreom Cmrečki možete pogledati u našoj emisiji Pokretači društva.