Andrea Cmrečki inspirativna je žena koja je uz mnoštvo hobija i obitelj odlučila krenuti kreativnim stopama i pokrenuti vlastiti modni brend. Brojni problemi, složena birokracija, dan bez radnog vremena. Sve je to samo djelić onoga s čime se poduzetnice svakodnevno susreću u svojem poslu. No, iako svjesni da ih čekaju brojne obaveze, mnogi se odlučuju zamijeniti korporativnu karijeru onom poduzetničkom. Rođena Karlovčanka, Andrea Cmrečki, učinila je upravo to i ispričala nam kako su izgledali počeci.
-Prije poduzetništva i vlastitog modnog branda sam radila 10 godina u korporaciji gdje sam uz posao naučila kako uopće biti modni dizajner. Imala sam lijepu priliku nakon završenog Tekstilno tehnološkog fakulteta da sam odmah počela raditi u struci. Nakon dovoljno iskustva sam se odvažila krenuti u vlastiti brand. Sada je već 13 godina postojanja mog biznisa, rekla nam je
Andrea.Poziv za ovim zanimanjem osjetila je još kao malena djevojčica, kreativno izražavanje joj je oduvijek bilo blisko.
-Kroz odrastanje već sam znala da se želim baviti jednim vidom umjetnosti, a moda mi je uvijek bila jako bliska jer sam gledala mamine “Burde”, a i oduvijek su me oduševljavale tkanine. Već s 13 godina sam razvila strast da bi dizajn mogao biti moj poziv kada sam i prvi puta nacrtala svoj look book, moje prve kreacije, dodaje Andrea.
Obilježja brenda su bijelo-crne i bijelo-plave pruge, što je svojevrsni zaštitni znak, koji se provlači i kroz sitne detalje, od trakica do etiketa. Andrea u svojim kreacijama voli šarene materijal i njihove kombinacije, pa su često te pruge u kombinaciji s cvijećem.
-Kada se pojavio na društvenim mrežama je bio dosta prihvaćen jer je bio upečatljiv. U 10 godina u korporaciji sam naučila kako se medijski prezentirati i dosta o poslovanju. Ipak mi je najviše u pozicioniranju na tržište pomogla usmena predaja. Najvažnije je bilo da se djevojčica pojavi na rođendanu u til suknjici i prugastoj majici i odmah su uslijedila pitanja gdje si to kupila.
Andreini hobiji su vrlo usko vezani uz njezino poslovanje, kao što je slikanje akrilom, vodenim bojama, vožnja biciklom i njezini psi dva border collie-a.
-Također volim putovati i istraživati nove kulture koje se mogu primijetiti kao nadahnuće u mojim kolekcijama. “Provučem” neki dio putovanja u kolekcije.
Kako ističe, svijet mode nije nimalo ružičast. Dapače talent i dizajn nose malen postotak ukupnog uspjeha. Važno je ipak znati osnove poduzetništva, marketinga ali i poznavanje tržišta.
Cijeli razgovor s ovom inspirativnom ženom, Andreom Cmrečki možete pogledati u našoj emisiji Pokretači društva.