Prosječno gotovo svaki dan jedna osoba u Hrvatskoj izgubi život na nekoj od prometnica, a što se tiče PU karlovačke u prvih devet mjeseci nažalost vidljiv je porast broja nesreća od 5 % u odnosu na isti period prošle godine. Više od stotinu ljudi godišnje završi s trajnim invaliditetom i prikovani za invalidska kolica zbog ozljeda zadobivenih u prometnim nesrećama. S ciljem utjecaja na smanjenje broja prometnih nesreća i stradalih osoba, Hrvatski sabor proglasio je 21. listopada Nacionalnim danom sigurnosti cestovnog prometa koji se obilježava već peti puta ove godine.
–Ono što nas i dalje zabrinjava i daje nam dodatni poticaj za konstantne aktivnosti upozoravanja javnosti je broj smrtno stradalih osoba kojih je ove godine u prvih devet mjeseci devet, odnosno troje više naspram prošle godine kada ih je bilo šest. Od tih devet stradalih, dvojica su motociklista – naša današnja ciljana skupina. U proteklih pet godina 12 motociklista je smrtno stradalo, u ukupnom broju prometnih nesreća oni sudjeluju u njih od pet do sedam posto, izjavio je Jure Pavlinić, voditelj Službe za javni red i sigurnost PU karlovačke.
Moto današnje kampanje je “Nije važan broj kotača, misli na vozila i vozača”, motociklisti su ciljana skupina jer se broj motocikala na cesti dosta povećao, a time nažalost i crna statistika.
Među problemima su nenošenje kacige, slalom vožnje, neprilagođena brzina itd.

-U suradnji s policijom i trgovcem motociklističke opreme ovdje smo da osvijestimo ljudima moguće opasnosti na cesti. kao autoškola jedan smo od važnijih faktora sigurnosti u prometu jer čim je obuka bolja time su šanse za sigurnost veće. Pošto sada zakonski možete polagati za moped već s 15 godina, imamo zaista puno mladih u našoj autoškoli. Interes je općenito sve veći, osim mladih, sve češće dolaze žene, ali i stariji iznad 60-ak godina koji žele voziti motocikl A1 kategorije, izjavio je Davor Trbuščić, instruktor u autoškoli.
Svi zainteresirani prolaznici mogli su riješiti kratak test da provjere svoje znanje o sigurnosti u prometu te pravilima koja vrijede za motocikle. U ugodnom razgovoru s policijskim službenicima, predstavnicima autokluba te instruktorima vožnje mogli su saznati sve što ih zanima, podsjetiti se ili tek naučiti neka od pravila, a najmlađi su mogli i sjesti na policijski motor.


