Gradsko poduzeće Inkasator d.o.o. Karlovac organiziralo je Savjetovanje predstavnika suvlasnika. Okupljanje je održano u Kinu Edison, a prisutnima su se obratili direktor Inkasatora Matija Furač i karlovački gradonačelnik Damir Mandić.

Inkasator Karlovac već tradicionalno organizira skup suvlasnika jednom godišnje na temu dosadašnjih aktivnosti Inkasatora i onoga što nas očekuje u sljedećoj godini. I ove su godine suvlasnici uložili mnogo sredstva u energetsku obnovu pročelja i krovišta, a također sve više suvlasnika ulaže sredstva u nužnu modernizaciju dizala. Mogu napomenuti da nas sljedeće godine čeka stupanje na snagu novog zakona o upravljanju i održavanju zgrada te ćemo se tim dijelom kroz sljedeću godinu i najviše baviti, rekao je direktor Furač.

Furač je dodao kako se spomenuti zakon čekao dugi niz godina i da smatra kako će donijeti pozitivne promjene u zgrade. Objasnio je kako taj zakon propisuje minimalan iznos pričuve i da regulira obaveze upravitelja, predstavnika suvlasnika i samih suvlasnika.

Činjenica je da je Inkasator u vlasništvu Grada Karlovca, a sve što ćemo večeras čuti od predstavnika suvlasnika, Inkasatora i nas iz gradskog sustava tiče se svih suvlasnika u Karlovcu, bez obzira tko im je upravitelj. Držim da Inkasator zajedno s predstavnicima suvlasnika radi odličan posao; najprije se možemo referirati na vidljive energetske obnove koje mijenjaju lice grada. Treba osvijestiti da su gotovo svi suvlasnici zgrada bili spremni odvojiti velik dio novca iako imamo i neka sufinanciranja. Tako rješavaju svoj problem energetske učinkovitosti, a ne treba zanemariti ni estetski dio, rekao je gradonačelnik Mandić.

Sustav gospodarenja otpadom je još jedna tema razgovora, dodao je Mandić. Smatra da se ide dobrim putem po tom pitanju, ali da se može i bolje.

Ove godine imamo i gotov projekt obnove vrelovoda gdje su Inkasator i svi suvlasnici pokazali iznimno strpljenje jer su radovi stvarno ometali svakodnevni život. To se vidi na zgradama koje se griju na toplanu. Istaknuo bih još jedan program koji će se pojaviti u proračunu za 2025. godinu, a to je da će Grad sufinancirati zgradama koje to žele pristupne rampe za osobe smanjene pokretljivosti i roditelje s dječjim kolicima.

Za novi program pristupnih rampi osigurano je 60 tisuća eura, a javni poziv uz sufinanciranje Grada bit će kasnije objavljen.