
MarKAting je novi karlovački događaj jedinstvenog koncepta. Naime, u neformalnom okruženju zainteresiranima se nude razna predavanja na temu marketinga i društvenih mreža te raznog drugog sadržaja. Prvi MarKAting održan je u Golden Pub-u, a u planu su i novi susreti.
-Mene već skoro dvadeset godina nije bilo u Karlovcu, a sada sam se vratio u svoj rodni grad. Za vrijeme tog odsustva svašta novo sam naučio i upoznao puno novih ljudi, a volio bih neke korisne i dobre inicijative pokrenuti u gradu. Nadam se da je ovo prvo u nizu takvih, a cilj je da svaki mjesec bude jedno edukativno predavanje na kojem će ljudi nešto naučiti i podružiti se te si možda olakšati neke stvari u poslovanju. Smatram da je vrlo korisno druženje u kojem ljudi mogu naučiti što je marketing i da ga ne može baš svatko raditi. Treba biti određena specijalizacija, znanje i iskustvo u provođenju marketinških aktivnosti, rekao je vlasnik agencije RenTom Tomislav Gerić.

Organizatori su bili pozitivno iznenađeni velikim interesom za prvo predavanje MarKAtinga koje je održao poznati Tik Toker Dario Marčac. Objasnio je svoju ulogu na predavanju.
–Moj zadatak je zaista velik, a to je predstaviti pridošloj skupini marketing na moderan način i koji su to novi kanali. Prije su to bile novine, leci i tome slično, ali nove generacije ili Gen Z komuniciraju novim komunikacijskim kanalima. Prezentirat ću kako doprijeti do mlađe generacije, kako se njima obraćati, kako ih educirati, inspirirati i motivirati, rekao je Crew Founder i Tik Tok mentor Dario Marčac.

Marčac je objasnio kako koristi Tik Tok za prezentaciju proizvoda i uloga na način kako nove generacije upijaju informacije. Osvrnuo se na sadržaj koji najviše plijeni pažnju publike.
–Svaki Tik Tok video ima tri glavne stvari koje mora objediniti, to je takozvani “hook”, da u prve tri sekunde znaš privući pažnju čovjeku koji je u današnjem užurbanom vremenu može potrošiti na bilo što. Prvo je privlačenje pažnje, nakon toga je dobra priča, odnosno što imaš zanimljivo za prezentirati u svom videu koji može biti motivacijski, edukacijski, inspirirajući, zabavni ili bilo koji od tih žanrova. Završetak videa mora biti poziv na akciju, odnosno koji je tvoj cilj videa, što želiš postići da, recimo, ljudi prođu da pogledaju tvoje proizvode na Facebooku, web stranici ili gdje već mogu saznati više informacija.

Nije jednostavno u ograničenom vremenskom rasponu Tik Tok videa prenijeti sve informacije, istaknuo je Marčac. Dodao je kako je potrebno brzo prenijeti zanimljivu i poučnu poruku, što zahtijeva određenu vještinu.
-Znači, ispričati što je više moguće, a na zanimljiv način. To je isto posebna vrsta znanosti i nešto vrlo izazovno kako prolazi vrijeme i kako je tamo sve više brendova, agencija i kreatora. Moraš se znati istaknuti od ostalih, a opet prenositi pozitivnu i dobronamjernu poruku jer je ključno da tvoj dugoročni rad bude pozitivna ostavština koju imaš iza sebe.

Marčacovo predavanje uvod je u daljnje događanja koje organizatori već imaju u planu. Namjeravaju pronaći veći prostor za daljnja okupljanja ako će pristizati nove zainteresirane osobe.
-Najavljujem za sljedeći mjesec veliko predavanje koje će u istom tonu nastaviti priču o društvenim mrežama, a dolazi nam jedan cijenjeni marketinški stručnjak iz Zagreba. To je već unaprijed dogovoreno, a isto tako je u pripremi jedna konferencija koja će se na proljeće održati u Karlovcu i koja će objediniti kompletno digitalno poslovanje, digitalni svijet koji će se približiti na razumljiv način svim poduzetnicima u Karlovačkoj županiji.
Organizatori eventa su agencija RenTom i Libra design studio. Pojam marketinga i moć društvenih mreža publici su nakon predavanja postali poprilično jasniji, a svi zainteresirani moći će produbljivati svoja znanja na nadolazećim predavanjima i okupljanjima.
