
Velika boljka Karlovčana je rekonstruirana cesta D6 na kojoj su posljednji radovi stali 2022. godine. “Dovršena” cesta već nakon par mjeseci imala je velike propuste, poput propalih šahtova, rasvjete usred kolnika, nelogično postavljenih usmjerenja za bicikliste i pješake itd. Bio je to projekt Hrvatskih cesta, ViK-a i Grada Karlovca, a izvođač radova sarajevska tvrtka Euro-Asfalt. Rekonstruirana dionica još uvijek nije prošla tehnički pregled, što znači da nema uporabnu dozvolu, a u kojem je trenutačno stanju administracija upitali smo Hrvatske ceste.
-Za predmetnu dionicu je ishođena izmjena i dopuna građevinske dozvole. Radovi koje je još potrebno izvesti ovise o vremenskim prilikama. Nastavno na isto, čim se ostvare potrebni vremenski uvjeti, radovi će biti izvedeni, javili su iz HC-a te na pitanje može li ovako “rekonstruirana” cesta dobiti uporabnu dozvolu stigao je sljedeći odgovor: Svi nedostaci koji se pokažu na predmetnoj prometnici moraju biti otklonjeni do tehničkog pregleda. Također ako se ukažu nedostaci nakon tehničkog, a u garantnom roku, obaveza izvođača je da ih otkloni.
Izvođač, dakle Euro-Asfalt morao bi se ponovno baciti na sanaciju učinjene štete na cesti, prije no što ona krene u postupak dobivanja uporabne dozvole.
-Hrvatske ceste imaju važeći ugovor s Euro-Asfaltom. Svi nedostaci koji se pokažu u garantnom roku, a posljedica su propusta prilikom gradnje, sukladno ugovoru mora sanirati izvođač tj. Euro-Asfalt. Sva oštećenja koja su nastala nakon gradnje, a uzrokovana su od trećih osoba, nisu obaveza izvoditelja da ih sanira.