
Kao što znamo, velika boljka Karlovčana je rekonstruirana cesta D6 na kojoj su posljednji radovi stali 2022. godine. “Dovršena” cesta već nakon nekoliko mjeseci imala je velike propuste, poput propalih šahtova, rasvjete usred kolnika, nelogično postavljenih usmjerenja za bicikliste i pješake itd.
-Za predmetnu dionicu je ishođena izmjena i dopuna građevinske dozvole. Radovi koje je još potrebno izvesti ovise o vremenskim prilikama. Nastavno na isto, čim se ostvare potrebni vremenski uvjeti, radovi će biti izvedeni, javili su iz Hrvatskih cesta.
Izvođač, dakle Euro-Asfalt morao bi se ponovno baciti na sanaciju učinjene štete na cesti, prije no što ona krene u postupak dobivanja uporabne dozvole.
Pitanja sanacije i financiranja sanacija nepravilnosti na D6 dotaknuli su se i vijećnici na održanoj Sjednici gradskog vijeća Grada Karlovca. Prema informacijama koje su dobiili izvođač ne želi ukloniti nepravilnosti o svom trošku te da radovi na odvodnji i kanalizaciji nisu bili izvedeni prema pravilima struke.
–Što se tiče odgovornosti stvar je vrlo jednostavna. Znamo tko je investitro, znamo da je to državna cesta, znamo tko je i na koji način sudjelovao u projektu, a znamo i čija je odgovornost. Isto imam informaciju da izvođač u tom dijelu nije spreman rješavati neke stvari, ali ja sam prema Hrvatskim Cestama bio jasan s pozicije Grada da očekujemo da probleme s izvođačem rješavaju oni, kazao je Damir Mandić, gradonačelnik grada Karlovca.
Napomenuo je i kako je otvorena tema o radovima Vodovoda i kanalizacije te da Hrvatske ceste teško pristaju na zajedničke projekte gdje se mora mijenjati vodovodna mreža. Grad karlovac nije donio odluku od kuda će početi radovi, što je, također, naglasio kao vrlo bitnu stavku.