Turistička zajednica grada Karlovca i ovo proljeće provodi promotivnu kampanju na vlastitim digitalnim kanalima u cilju pozicioniranja Karlovca kao kvalitetne gastro destinacije i stvaranja dodatnog motiva za posjet našem gradu.  

U gradu na četiri rijeke, najprirodnije i najlogičnije jelo je ono od ribe. Karlovčani vole sve u vezi riba, od pecanja i posjete Aquatici, suvenira na temu riba pa do pripreme ribe u kuhinji. A kako ljubav ide kroz želudac, početkom proljeća naš grad nudi gastronomsku riblju avanturu. 

Ovog proljeća, karlovački ugostiteljski objekti nude neodoljive kombinacije ribljih jela, od juhe do salate, od ribe na žaru do filea u pivskom tijestu, slatkovodne, ali i morske specijalitete.   

U kampanju je uključeno 8 karlovačkih restorana: restoran Dobra u hotelu Korana Srakovčić, restoran Lovački rog, restoran M 90, bistro Kastel, restoran Kvaka, restoran Pod starimi krovovi, restoran Tempo te konoba Kostanjac. 

Ponuda će na menijima karlovačkih restorana biti tijekom travnja pa nakon obilaska karlovačkih atrakcija imate priliku posjetiti ugostiteljske objekte, istražiti okuse i upoznati vrhunsko umijeće lokalnih chefova.

Ponudu jela od ribe možete provjeriti na linku.