Karlovac je grad susreta, ali nedovoljno se povezuje s domaćim gradovima i onima u inozemstvu. To se mora pojačati kako bi privukli njihovo stanovništvo kod nas i ostvarili razmjenu iskustva, poručio je kandidat za gradonačelnika Karlovca Dimitrije Birač.

-Turizam moramo shvaćati kao viziju, on mora biti posljedica onoga kako mi vidimo naš grad. Osim prirodnih ljepota, tu je i ona društvena – kako mi izgrađujemo život u lokalnoj zajednici. Kada se mi budemo osjećali najugodnije u gradu, onda će i turisti htjeti ostati i to će biti autentična karlovačka priča. Turizam mora biti grana u svakodnevnom kontaktu i činiti cjelinu s ekonomskom, umjetničkom, sportskom i poljoprivrednom granom, kaže Birač.

Osvrno se i na Hostel Karlovac u Selcu za koji vjeruje da rade jako dobar posao, no isto tako se nada da će se postotak Karlovčana koji sada iznosti od 40 do 50 posto među domaćim gostima, ipak povećati.

Kandidatkinja za njegovu zamjenicu Petra Birman smatra da kada turisti zagrebu ispod površine, Karlovac ne ispuni njihova očekivanja.

-Karlovac je grad koji te lako privuče svojim adutima i puno obećava, no kad zagrebeš ispod površine tvoja očekivanja nisu ispunjena. Karlovac zaslužuje da kada posjetitelji prođu naplatne kućice da požele zastati, ostati i provesti neko vrijeme ovdje.

Birman je mišljenja da su turisitiče oznake siromašne i nedostatne te da je potrebno imati bolju turističku signalizaciju.

-Karlovac je grad susreta, a ima tako malo gradova prijatelja. Zašto naši mladi ne bi imali priliku obavljanja stručne prakse u Austriji ili Nizozemskoj? Zašto naš grad ne bi imao mogućnost da bude uvršten u brošure, letke, sajmove, turističke manifestacije nekih drugih gradova?

Osvrnula se i na World Rescue Challenge koji stiže u Karlovac.

-Ne postoji veća prilika za promociju grada. Uz različite platforme idemo pokušati zadržati posjetitielje ne dva, tri dana, nego pet, šest, sedam.

Želja im je da Karlovac ima najljepšu dječju plažu na Foginovom kupalištu, da grad ima fašnik kao onaj u Samoboru. Planiraju i preseljenje prostorija Turističke zajednice na atraktivniju lokaciju, a riješili bi i gorući problem mladih – nedostatak mjesta za izlaske što im je pokazala anketa koju su proveli.