Ako je suditi prema rezultatima za prvih šest mjeseci pred nama je još jedna rekordna turistička godina. Sada tijekom ljetnih mjeseci očekuje se pravi pritok gostiju u Karlovac. Svojim sadržajima Karlovac se profilirao kao cjelogodišnja destinacija kontitnentalnog turizma.

U prvih pola godine zabilježili smo porast broja noćenja u odnosu na prošlu godinu, od neka 2,36%. Sve kampanje, koje radimo sukladno zakonskim obvezama, radimo na domaćem tržištu i želimo pozicionirati Karlovac na Hrvatsko tržištu. Mogu reći da smo u tome i uspjeli jer smo u prvih šest mjeseci zabilježili 15% više dolazaka gostiju i 21% više noćenja domaćih gostiju. Porast su osvarili i strani gosti s naših tradicionanih tržišta kao što je Njemačka, Austrija, Poljska i Italija, dok su značajno podbacili gosti iz Južne Koreje, rekla nam direktorica TZ grada Karlovca Marina Burić i dodala kako se svojim sadržajima Karlovac profilirao kao cjelogodišnja destinacija kontitnentalnog turizma.

-Karlovac se pozicirao kao grad kojeg zaista treba posjetiti iz različitih razloga. Iako je broj jednodnevnih gostiju veći nego stacionarnih, održava se to na sve gospodarske subjekte, koji djeluju u našem gradu, zaključuju direktorica Burić.

Karlovac je zaista mjesto koje turistu pruža sve potrebno – od turističkih tura, izložbi, koncerata, kupanja na rijekama, gastronomije, pa čak i ono najjednostavnije uživanje u hladovini ispod stabala na Promenadi.