Društvo Potrošačica, udruga osnovana 2018., je objavilo novu digitalnu brošuru pod imenom “Potrošačka prava – informirani i zaštićeni”, brošura je u okviru istoimenog projekta koji je sufinanciran sredstvima iz Općine Matulji. Sam projekt je nastavak dugogodišnjih aktivnosti Društva Potrošačica usmjerenih na edukaciju, informiranje i savjetovanje potrošača, uz poseban naglasak na lokalne zajednice. Nova brošura je namijenjena svim građanima svih dobnih skupina, zadaća joj je na jednostavan i pristupačan način pojasniti temeljna potrošačka prava u Republici Hrvatskoj, među kojima su:

-pravo na siguran proizvod
-pravo na zaštitu od nepoštene (zavaravajuće i agresivne) poslovne prakse
-pravo na jednostrani raskid ugovora (uključujući iznimke)
-pravo na besplatan upis u Registar “Ne zovi”
-pravo na podnošenje pisanog prigovora trgovcu
-pravo na reklamaciju proizvoda ili usluge
-pravo na kolektivnu pravnu zaštitu

Osim zakonskih prava, brošura sadrži i primjere neprihvatljive poslovne prakse, savjete kako reagirati u tom slučaju, te korisne kontakte za pomoć i savjetovanje, uključujući besplatni potrošački telefon: 0800 414 414. Brošura je dostupna javnosti u digitalnom obliku i može besplatno slobodno preuzeti putem mrežne stranice Društva Potrošačica.

Smatramo da su informirani potrošači – zaštićeni potrošači. Upravo je zato naša dužnost približiti potrošačka prava široj javnosti na razumljiv način. Zahvaljujemo Općini Matulji što je prepoznala važnost ovog projekta i podržala njegovu provedbu, izjavila je Ana Smoljak, predsjednica Društva Potrošačica.