Građani Karlovca posljednjih tjedana suočeni su s pojačanim prometnim gužvama i čekanjima u kolonama zbog intenzivnih infrastrukturnih radova koji se odvijaju na više ključnih prometnih točaka u gradu. Najveće zastoje uzrokuju radovi na Mostu Banija, na području Luščića te na raskrižju kod naplatnih kućica. Građani izražavaju zabrinutost zbog prometnih čepova koji često traju i više od pola sata, a ističu i potrebu za boljom komunikacijom i organizacijom prometa tijekom radova.Gradonačelnik Damir Mandić kazao je kako se radovi odvijaju prema planiranom rasporedu i bez odgoda, a njihov je cilj dugoročno unaprijediti prometnu infrastrukturu i povećati sigurnost u prometu. Ističe i kako su svi projekti pokrenuti neovisno o političkim ciklusima, s fokusom na realizaciju ključnih prometnih zahvata.

Kod naplatnih kućica radi se o državnoj cesti i Hrvatske ceste ne mogu raditi za vrijeme sezone pa su nas na neki način ograničile i mi tu nemamo nekog posebnog utjecaja. Što se tiče mosta Banija, tu će se, kako sad trenutno stvari stoje, u narednih nekoliko dana još detaljnije raspetljavati cijela ta priča. Nakon ovih radova koji su do sad odrađeni su se otvorila neka pitanja i još jača pitanja statike samog mosta. Prometna regulacija je tu čak i podložna nekim dramatičnim promjenama, ali vidit ćemo sad već dva dana, tri dana, svi zajedno to s pozicije struke gledaju, važu, neke odluke će se morati donijeti. Što se tiče Luščića, tu očekujemo da ćemo kroz ovo vrijeme možda moći napraviti nekako prijelazno rješenje, kaže Mandić.

Pitanje kašnjenja i prometnih zastoja moguće je riješiti boljom organizacijom i prilagodbom prometa, no kao najveći izazov ističe se osiguravanje nesmetanog prolaska žurnih službi kroz grad. To je, prema riječima gradoančelnika, trenutno ključni prioritet kako bi se unatoč radovima osigurala sigurnost građana i učinkovit rad hitnih službi.

Ono što ja inzistiram sa svoje strane, i prema odjelima u gradskoj upravi i na dnevnoj razini u stvari, je da nam se ne smije dogoditi da žurne službe nemaju ili ne znaju ili nemaju informaciju vezanu uz koridore prometovanja, odnosno zaobilazne pravce. Ono što je definitivno činjenica, nismo mogli, kad govorimo o tajmingu, nismo mogli previše utjecati na tajming. Most Banija je na neki način krenuo nakon što je riješen Drežnik-Hrnetić, objasnio je Mandić.

Gradonačelnik je poručio kako je zbog zadanog plana Hrvatskih cesta bilo nemoguće značajno mijenjati vremenski okvir izvođenja radova, no razmatraju se moguća privremena rješenja kako bi se ublažile prometne gužve. Istaknuo je kako su kašnjenja na pojedinim lokacijama, poput Domobranske ulice, izazov koji zahtijeva bržu i učinkovitiju organizaciju završnih radova. Naglasio je da je u ovoj fazi nužna doza strpljenja građana, uz apel da razumiju složenost situacije. Nastavak radova u Domobranskoj ulici bit će posebno zahtjevan, a preciznije informacije o daljnjoj dinamici radova očekuju se do kraja tjedna.