
Tik Tok je trenutno najpopularnija društvena mreža te mnogi ljudi traže edukaciju kako bi mogli ostvariti rast svoga biznisa. Stoga je u Nikola Tesla Experience Centru Karlovac održana radionica izrade video uradaka, takozvanih tik tokova, pod vodstvom popularnog influencera Daria Marčaca.
Ova mlada i nova platforma nudi svojim kreatorima jak organski doseg te lakšu mogućnost rasta od ostalih društvenih mreža.
-Recimo za razliku od Facebooka i Instagrama gdje mi objavimo neku objavu pa je ne vide ni ljudi koji nas prate, Tik Tok s obzirom na njegov veliki organski doseg nudi priliku objaviti sadržaj da ga vide čak i ljudi koji nas ne prate, opisao nam je Dario Marčac, Tit Tok kreator i mentor.
Marčac nas je proveo i kroz proces izrade tik tokova.
-Prvi korak je dobivanje ideje. To je nekako najteži korak u cijelom procesi, dobiti nekakvu ideju, neko kreativno rješenje za video sadržaj. Sljedeći korak je pisanje skripte. To većina kreatora radi da ono što im je u glavi zapišu na papir da bi na temelju toga mogli izraditi video. Nakon toga ide sami proces snimanja videa te moram naglasiti da uz to što se može snimati kamerom tik tok se često snima mobitelom kako bi sadržaj ispao što autentičniji. Nakon samog snimanja sadržaja ide editing, pisanje opisa, dodavanje hashtagova i objava.
Ipak, proces ostvarivanja uspjeha putem Tik Toka nije toliko jednostavan. On zahtjeva odricanja i stalnu predanost poslu.
-Ako se želiš baviti s tik tokom, moraš to stvarno željeti i voljeti te trebaš svakako imati strpljenja. Ništa ne ide preko noći. Evo ja trenutačno imam malo više od pola milijuna pratitelja, ali to je došlo kroz 4000 objavljenih video u 4 godine konstantnog rada. To možemo gledati kao ozbiljan posao uz kreativne ideje, pisanje scenarija, izrade videa. Tako da onaj koji želi ići u takvu vrsta posla, mora biti izuzetno strpljiv i motiviran raditi, nadodao je Marčac.
Tik Tok se ističe kao značajan alat digitalnog marketinga zbog toga što je relativno nova platforma te mu još ne prijeti faza zasićenosti. Edukacija se preporuča svima koji žele promovirati svoj biznis te svima onima koji žele bit kreatori i potencijalno živjeti od toga. (autor teksta: Tin Mateša)