Tvrtka Vodovod i kanalizacija implementirala je novi program katastra korisnika, a s ciljem unaprjeđenja svojih usluga. Međutim, prilikom prijenosa podataka dogodila se greška u samom sustavu, na koju, kako tvrde, nisu mogli utjecati niti ju predvidjeti, a što je rezultiralo izlaznim fakturama koje nisu odgovarale stvarnom stanju potroška vode. Neki su računi bili manji, neki uvećani.

Odmah smo reagirali prema korisnicima koji su time bili obuhvaćeni, te su im dostavljeni novi, korigirani računi. Naglašavamo da smo odradili komunikaciju sa svima koji su bili obuhvaćeni ovom situacijom te se još jednom ispričavamo zbog navedenog. Podsjećamo cijenjene korisnike naših usluga kako nam se uvijek mogu obratiti za sva pitanja i teme iz naše nadležnosti, kao i ostvarivanje njihovih prava i obveza. Svakodnevno, za vaša pitanja ili pojašnjenja potrošnje vode odnosno računa za vodne usluge, na raspolaganju su vam djelatnici našeg Odjela za odnose s korisnicima koje možete kontaktirati telefonski na 649 113, 649 114; pisanim putem na kontakt@vik-ka.hr ili reklamacije@vik-ka.hr, javljaju iz Vodovoda i kanalizacije.

Korisnici sve upite mogu riješiti i dolaskom u njihove prostorije na adresi Gažanski trg 8, prizemlje soba 14.