Iz Inkasatora podsjećaju predstavnike, vlasnike i suvlasnike zgrada kojima ova tvrtka upravlja na obveze koje imaju u zimskim uvjetima. Naime od 15. studenog 2017. do 31. ožujka ove godine u Karlovcu su na snazi zimski uvjeti. U navedenom razdoblju Zimska služba radit će na održavanju javnih cesta, javnih prometnih površina i nerazvrstanih cesta.

Vlasnici i korisnici stanova te poslovnih prostora obvezni su u vrijeme poledica i oborina posipavati, održavati i čistiti pješačke površine ispred svojih objekata, čistiti stepeništa i ulaze u stambene zgrade, uklanjati led i snijeg s krovova kada je narušena sigurnost prolaznika. Zbog omogućavanja kontinuiranog i pravovremenog odvoza komunalnog otpada mole se vlasnici/suvlasnici da čiste prostor oko posuda za komunalni otpad.

Ukoliko samostalno ne možete ukloniti led i snijeg s krovova obavijestite svog referenta u Inkasatoru koji će, ovisno o procjeni rizika i potrebne opreme, angažirati građevinsku tvrtku ili Javnu vatrogasnu postrojbu Karlovac.

Sol za posipavanje moći će preuzeti predstavnici vlasnika u tvrtki Čistoća d.o.o. Karlovac. Prilikom preuzimanja vreća sa soli obavezno sa sobom ponijeti žig.

Za slučaj potrebe navodimo bitne kontakte:

1. Ceste Karlovac (održavanje javnih prometnih površina i nerazvrstanih cesta) – 645-366, 645-155

2. Zelenilo (održavanje nogostupa, šetnica i biciklističkih staza ) – od 07 do 14 sati 609-920 i 609-936; od 15 do 07 sati 601-450

3. Komunalno redarstvo Grada Karlovca – 628-131, 098 365 310

4. Čistoća Karlovac (preuzimanje vreća sa soli) – 611-928, 099 397 4573

5. Inkasator – 694-770

6. Hitna medicinska služba – 194

U zimskim uvjetima budimo solidarni i strpljivi. Povedite računa o starijim, nemoćnim susjedima, poručuju iz Inkasatora.