udruga_korana

KARLOVAC – Loš odaziv jedinica lokalne samouprave u Karlovačkoj županiji na okrugli stol, kojega je danas u povodu Svjetskog dana prava potrošača organizirala županijska Udruga za zaštitu potrošača „Korana”, znači samo jedno: Oni koje bi trebala zanimati ova problematika, unatoč zakonskim propisima, nisu za nju nimalo zainteresirani. To posebno zabrinjava jer je tema okruglog stola bila upravo uloga jedinica lokalne samouprave u sustavu zaštite potrošača, razočaran je bio organizatzor, predsjednik udruge „Korana” Željko Tomašić.

{denvideo http://www.trend.com.hr/images/stories/audio/potrosac_1.mp3}

U udruzi kažu da od 23 jedinica lokalne uprave i samouprave koliko ih ima u našoj županiji, svoje zakonske obveze poštuju samo dvije. Koordinator udruge za odnose s tijelima lokalne uprave i samouprave Josip Glavač kao donekle pozitivne primjere istaknuo je samo Grad Karlovac i Karlovačku županiju.

{denvideo http://www.trend.com.hr/images/stories/audio/potrosac_2.mp3}

Inače, u nešto više od godinu dana koliko Udruga za zaštitu potrošača postoji u Karlovačkoj županiji, zaprimili su oko 350 pritužbi građana. Prosječno se udruzi dnevno javi između troje i pet građana, a najčešće se žale na javne usluge, prodaju preko mrežnih marketinga, tvrke koje se bave telekomunikacijskim uslugama, te u posljednje vrijeme na tvrtke specijalizirane za utjerivanje dugova. U udruzi ističu da je to prema hrvatskih zakonima prouzakonito, jer tvrtke koje prodaju dug na taj način krše Zakon o zaštiti osobnih podataka.