javne_usluge_potrosac_2

KARLOVAC – Zaštita potrošača, zakonske odrednice, te iskustva europske i hrvatske prakse teme su radionice koja je u organizaciji Udruge za zaštitu potrošača Karlovačke županije „Korana” organizirana u Karlovcu. Cilj radionice pod nazivom „Javne usluge na usluzi potrošača” je uskladiti različitost tumačenja i primjene Zakona o zaštiti potrošača, pojasnio je predsjednik udruge Korana Željko Tomašić.

{denvideo http://www.trend.com.hr/images/stories/audio/potrosac_1.mp3}

Tomašić je komentirao poskupljenja usluga koje su u posljednje vrijeme uvele mnoge gradske tvrtke u Karlovcu.

{denvideo http://www.trend.com.hr/images/stories/audio/potrosac_2.mp3}

Iz Udruge za zaštitu potrošača Korana su poručili da im se mogu javiti svi građani koji smatraju da su njihovi davatelji usluga prekoračili zakonske odredbe, no da se za daljnje korake, kao što su tužbe moraju javiti nadležnim institucijama.

{denvideo http://www.trend.com.hr/images/stories/audio/potrosac_3.mp3}

Do sada je udruga Korana Državnom inspektoratu prijavila čak šest karlovačkih tvrtki koje pružaju javne usluge.

{rokbox album=|myalbum|}images/stories/vijesti/potrosac/*{/rokbox}