U Karlovcu počela predreferendumska kampanja

KARLOVAC – Edukacijom u Dvorani obrtnika  u Karlovcu je danas započela predreferendumska kampanja, odnosno prva u nizu edukacija koje će biti održane u povodu predstojećeg referenduma o ulasku Hrvatske u Europsku uniju. Tema današnje edukacije, koju je organizirao Savjet za europske integracije Karlovačke županije, bile su “Mogućnosti korištenja EU fondova za mlade u ruralnim zajednicama i ruralno stanovništvo”.

Otvarajući skup, zamjenik karlovačkog župana Josip Šafar objasnio je kako je tema prve edukacije odabrana budući da su organizatori obilaskom gradova i općina u našoj županiji došli do zaključka da su upravo mladi ljudi skupina kod koje je euroskepticizam najviše izražen, što posebno vrijedi za mlade u ruralnim područjima.

Stoga je, dodao je Šafar, potrebno educirati mlade o stvarnim prednostima, ali i nedostacima pristupanja Hrvatske EU.

obrtnicka_safar

Neke od tih prednosti nastojali su danas pojasniti predstavnici Agencije za mobilnost i programe EU, Ministarstva poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja, županijskog Upravnog odjela za europske inegracije i regionalnu suradnju, Razvojne agencije Karlovačke županije te lokalnih udruga “Zvono uz Kupu”, “Carpe Diem” i Centar za civilne inicijative, koji su govorili o mogućnostima korištenja EU fondova i primjerima dobre prakse korištenja tih fondova i provođenja projekata financiranih iz pretpristupnih fondova u našoj županiji.

Direktor županijske Razvojne agencije Viktor Šegrt govorio je o mogućnostima Karlovačke županije kada je pitanju razvoj ruralnog turizma.

 

{denvideo https://www.trend.com.hr/images/stories/audio/segrt_1.mp3}


Šegrt je objasnio na koji se način stanovnici ruralnog područja mogu aktivno uključiti u iskorištavanju potencijala svojih gradova i općina.


{denvideo https://www.trend.com.hr/images/stories/audio/segrt_2.mp3}


Mogućnosti i novac koji nam stoje na raspolaganju su veliki, samo ih treba znati iskoristiti, zaključio je direktor županijske Razvojne agencije.

 

{denvideo https://www.trend.com.hr/images/stories/audio/segrt_3.mp3}


U povodu otvaranja predreferendumske kampanje dožupan Josip Šafar poručio je kako njezin cilj nije nagovaranje građana da glasaju ZA ulazak u Europsku uniju, već im se na ovaj način žele približiti svi “plusevi” i “minusi” koje bi im to donijelo.
– Tek kada toga budu svjesni, moći će odvagnuti pozitivnu i negativnu stranu i donijeti svoju odluku – poručio je Šafar, zaključivši kako će upravo zato u sljedećih nekoliko mjeseci biti organizirano još nekoliko sličnih edukacija.