radler_grejp

ZAGREB – Predsjednik uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher u Zagrebu je, na druženju s novinarima, najavio još jednu novost koju je pivovara predstavila na tržištu – Karlovačko Radler grejp. Pivovara očekuje pozitivan razvoj segmenta piva s voćnim okusom i nudi novo osvježenje odraslim potrošačima. Osim toga, ova druga po veličini pivovara u Hrvatskoj prošle je godine potvrdila snažnu poziciju i porasla na 27,5% tržišnog udjela (prema Grupaciji proizvođača piva).

– Poslovno okruženje nastavlja biti izazovno a gospodarstvo ne pokazuje znakove oporavka. Unatoč tome, iznimno sam ponosan na rezultate Karlovačke pivovare u prošloj godini. Naš je tržišni udio narastao s 26,1% u 2010. na 27,5% u prošloj godini. Predstavljanje Karlovačko Radler limuna na tržištu početkom prošle godine označilo je zaokret pivskog tržišta u Hrvatskoj i ponosni smo što sad imamo priliku ponuditi još jednu novost u segmentu piva s voćnim okusom – Karlovačko Radler grejp. Ovime želimo osigurati još više osvježenja svim odraslim potrošačima – naglasio je Alexander Gerschbacher, predsjednik uprave Karlovačke pivovare.

Karlovačka pivovara je tijekom 2011. godine prodala više od milijun hektolitara piva na domaćem i izvoznim tržištima. Pivovarin glavni brend Karlovačko također je tijekom prošle godine potvrdio relevantnu poziciju u najvećem segmentu mainstream piva zabilježivši rast od 1,6 % (prema podacima agencije Nielsen). Ovo je rezultat fokusiranih investicija u razvoj brenda i kvalitetne provedbe planiranih programa.

– Karlovačka pivovara je snažna kompanija sa snažnim brendovima i kvalitetnim ljudima. Veselim se godini pred nama u kojoj ćemo nastaviti nuditi brojna iznenađenja našim potrošačima osiguravajući im još više uživanja i zabave uz naše proizvode. Pozivam sve odrasle potrošače na uživanje i osvježenje s novim Karlovačko Radler grejpom – zaključio je A. Gerschbacher.