Predstavljen marketinški plan razvoja turizma, čekaju se investitori

BOSILJEVO – Pedesetak mještana okupilo se sinoć na predstavljanju marketinškog koncepta razvoja turističke destinacije Bosiljevo, koju je izradio Petar Gardijan, bivši profesor marketinga na Veleučilištu u Šibeniku. Da bi se odgovorilo na izazove suvremenog turizma, potrebno je stvoriti pojedinačne brendove, kao što su Dvorac Frankopana, Etno selo Špehari, Jezero Dobra i zdravstveni turizam Toplica Lešće, kao i ukupan brend destinacije Bosiljevo, zaključak je autora, koji prednost ove općine vidi u turističkom trendu povratka čistoj prirodi, prehrani i uopće tradicijskoj kulturi sela.

Dodatni bonus je činjenica da cijeli okolni kraj obiluje povijesnim znamenitostima i zanimljivim lokalitetima, pa bi se gosti u njemu mogli zadržati dulje od jednog dana, smatra autor koncepta Petar Gardijan.

Na predstavljanju koncepta bio je i poznati fotograf, autor milenijskih fotografija Šime Strikoman, budući da je ideja o pokušaju turističkog oživljavanja Bosiljeva rođena je upravo ljetos, prilikom ulaska Hrvatske u Europsku uniju, kada je snimljena milenijska fotografija tročlane obitelji Špehar kao jedinih stanovnika istoimenog sela.

Potencijala ima, plan razvoja je spreman, a sljedeći korak je pronaći novac, odnosno poduzetnike spremne investirati. Načelnik općine Bosiljevo Josip Kasun nada se da će u tome biti uspješni. Sudski spor oko najma Starog grada još uvijek traje, no njegovo okončanje i vraćanje dvorca u vlasništvo općine načelnik očekuje u skoroj budućnosti. Korak naprijed prema željenom cilju trebala bi predstavljati i Strategija razvoja Bosiljeva čija je izrada dogovorena upravo jučer, budući da takav dokument općina do sada nije imala.

error: Content is protected !!