Više od pola milijuna kuna karlovačkoj Turističkoj zajednici za udruženo oglašavanje

KARLOVAC – Za oglašavanje svoje ponude karlovačka će Turistička zajednica, zajedno sa nositeljima smještajne ponude koji su se odlučili na udruženo oglašavanje – hotelima Korana Srakovčić i Carlstadt i kampom Radonja, dobiti potporu Hrvatske turističke zajednice u ukupnom iznosu većem od pola milijuna kuna. Turistička zajednica grada Karlovca potporu će dobiti temeljem rezultata javnog poziva po Modelu 5. HTZ-a koji se odnosi na oglašavanje ponude kontinenta.

– Zadovoljni smo što smo povukli značajna sredstva Hrvatske turističke zajednice. Ponuđene modele oglašavanja važno je koristiti. Omjer uloženih sredstva je na naših uloženih 20 posto čak 80 posto sredstava potpore iz HTZ-a. Samostalno ne bismo mogli isfinancirati tako značajnu kampanju od preko pola milijuna kuna. Sada je važno uloženo i dobiveno pametno iskoristiti, odnosno oglašavati one adute koji mogu privući goste, a to su naše rijeke i rekreacijske mogućnosti, kao i brojna kvalitetna događanja. Oglašavati ćemo na onim tržištima koja su za Karlovac bitna te putem onih medija koji daju najbolju vrijednost za novac, kaže direktorica TZ grada Karlovca Tihana Bakarić.

error: Content is protected !!