web karijera 1160*120
web struka 1160*120

Čeka se odluka Ministarstva o sanaciji mosta u Tomašnici

TOMAŠNICA / ZADOBARJE / KARLOVAC – Most između Zadobarja i Tomašnice na rijeci Dobri upitan je već sedam godina. Zbog lošeg stanja u kojem se most nalazi sazrijelo je vrijeme da se priđe pronalasku kvalitetnog rješenja ovog prijelaza, smatraju mještani, ali i županijska oporba. Novca nažalost nema.

Prije nekoliko godina most na Dobri bio je i zatvoren, naime procijenjeno je da je zbog dotrajalosti opasan za prometovanje. Što se promijenilo od tada do danas? Nešto značajnije nije, most je malo pokrpan, zapreke su maknute i ponovno je otvoren za promet. Ne djeluje pretjerano sigurno, no ljudima je najbliži put do Zadobarja, a time i grada. Sanacija mosta preskupa je, no ove godine Županijska uprava za ceste planirala je 800 tisuća kuna interventnih sredstava.

Ja se nadam da će Ministarstvo odobriti ta sredstva, po odobrenju rado ćemo krenuti na posao, kaže ravnatelj ŽUC-a Boris Kozjan.

Ljudi će svoju djecu do osnovne škole tako i dalje prevoziti mostom koji nije siguran za prometovanje, a hoće li država reagirati, vidjet ćemo, samo se nadajmo da se za reakciju nadležnih neće trebati dogoditi neka tragedija.

tomasnica_most1

Nije samo most u Tomašnici problematičan, stanje na prometnicama u našoj županiji nije bajno, ovako možemo još neko vrijeme, no koliko dugo ćemo iznova krpati rupe i možemo li ovako dalje, upitno je, smatra Kozjan.

Mi se reklamiramo kao turistička zemlja, prometnice su dio ogledala kad dođu stranci i žele upoznati lijepu našu, smatra Kozjan.Ponovio je da ŽUC na raspolaganju ima manje sredstava nego prijašnjih godina, a i dalje brinu o 1.040 kilometara cesta. 25 tisuća kuna po kilometru je premalo, sredstva bi trebala biti drugačije raspoređena, smatra.

Nije isto graditi prometnicu primjerice u Dalmaciji ili u Karlovačkoj županiji, ulaganja su kod nas puno veća, a vijek prometnica manji, stoga je potrebna pravednija raspodjela sredstava, kako bi mogli odraditi projekte.

Kozjan, ističe i kako pod svojom nadležnosti imaju oko 80 mostova, te 60 manjih mostova i prijelaza, zbog toga su prisiljeni raditi sanacije, iako su one skupe. Podsjetimo samo kako su neki zaseoci u Tomašnici danas prazni, u njima je ostao tek poneki starac. Nedostatak prometne povezanosti sigurno neće imati dobar utjecaj na demografsku obnovu.