Deset godina broja 112 – Županijski centar zaprimio više od 500 tisuća poziva

KARLOVAC – Sustav 112 u Hrvatskoj je uspostavljen 2005. godine, upravo na današnji dan. Cilj uvođenja broja 112 i prednost je što ne morate poznavati brojeve pojedinih službi u Europskim zemljama već pozivom na samo jedan broj pokreću se sve potrebne žurne službe ovisno o situaciji u kojoj se nalazite. Povodom deset godina broja 112 karlovački Područni ured otvorio je svoja vrata onima najmlađima koji su se upoznali s radim centra, ali su imali mogućnost naučiti iz prve ruke kako ispravno zatražiti pomoć.

U deset godina Županijski centar 112 imao je više od 500 tisuća poziva, među kojima ima i gotovo 90 tisuća zlonamjernih kojima je teško stati na kraj. No ono čemu će uskoro stati na kraj je loše objašnjavanje mjesta događaja.

– Pametni telefoni mogu biti pomoću GPS-a odmah locirani, mi samo trebamo program koji će taj poziv locirati u GIS podlogu. To je trenutno u razvoju, a DUZS ima u planu za ovu godinu nabaviti taj telefonski sustav. Nama je jako važno što ćemo moći puno kvalitetnije locirati osobu u nevolji, što je važno kod stranih turista koji ne znaju dobro objasniti gdje se nalaze i moći ćemo puno brže rješavati situaciju, kazao nam je pročelnik Područnog ureda Karlovac Martin Barić.

Deseta godišnjica bila je prilika podijeliti zahvalnice, tako su one otišle u ruke župana Ivana Vučića, ravnatelja županijskog Zavoda za hitnu medicinu Maria Vrapca te županijskog vatrogasnog zapovjednika Gorana Frankovića.

{rokbox album=|myalbum|}images/stories/vijesti/dan_112_2015/*{/rokbox}