Predstavljen sustav za uvježbavanje održavanja pažnje za osobe s ADHD-om

KARLOVAC – Nedostatak pozornosti i hiperaktivni poremećaj pogađaju između tri i deset posto djece školske dobi. Od 30 učenika u razredu, statistika kaže da dvoje do troje pati od ovih poremećaja. Teško ih je dijagnosticirati, pa se takva djeca često pogrešno smatraju manje inteligentnijom te ponekad budu etiketirana kao neposlušna i problematična. No ne mora biti tako. Udruga Buđenje iz Zagreba danas je karlovačkoj publici predstavila sustav učenja Play Attention, tehnologiju koja služi uvježbavanju održavanja pažnje i namijenjena je upravo osobama s ADHD-om.

Uvježbavanjem održavanja pažnje u zadacima koji nisu stimulativni ili sadrže razne ometajuće podražaje djeca mogu uvježbati kako smanjiti vrijeme pisanja zadaće, više se usmjeriti na školske satove, lakše pratiti upute i ignorirati podražaje iz okoline. Zanimljivo je da ovaj uređaj ima široku primjenu, a može se pokazati vrlo korisnim i za osobe koje ne pate od poremaćaja koncentracije.

Više informacija o sustavu učenja Play Attention možete dobiti u udruzi Buđenje, osnovanoj upravo za razumijevanje ADHD-a, poremećaja za koji mnogi i ne znaju da je prisutan u njihovim obiteljima.

adhd2