Prvi sveučilišni udžbenik ”Odnosi s javnošću” autorice Ane Tkalac Verčić predstavljen je sinoć karlovačkoj publici. Kroz 15 poglavlja knjiga obrađuje razne teme poput povijesti odnosa s javnošću, teorija komunikacije, kriznih komunikacija, društvenih medija, odnosa s javnošću te marketinga. Ono po čemu se ova knjiga posebno ističe su praktični primjeri koje su kroz studije slučaja predstavili vrsni stručnjaci odnosa s javnošću s našeg područja.

– Ja se nadam da je knjiga odraz toga da je struka odnosa s javnošću u Hrvatskoj zrela i da se razvija dalje te napreduje. Ne bi bilo moguće napisati knjigu da odnosi s javnošću nisu već uzeli značajnog zamaha ne samo u državnim institucijama i korporacijama nego u svim elementima komuniciranja u javnom životu, kazala je autorica Ana Tkalac Verčić.

Iako je prvenstveno namijenjena studentima, ali i svim stručnjacima praktičarima odnosa s javnošću, knjigu mogu pročitati i svi ostali koji žele shvatiti ovo područje ili koji tek ulaze u područje bavljenja ovom strukom.