Kreativna subota u OŠ Grabrik okupila darovite učenike

Bubnjanje, izrada filma ili escape room, samo su neke od aktivnosti koji se provode na ovogodišnjem okupljanju darovitih učenika

129

U Osnovnoj školi Grabrik danas je održana 23. kreativna subota pod nazivom IZOOMI. Kreativna subota jedan je od oblika rada s potencijalno darovitim učenicima koji se provodi u ovoj karlovačkoj školi već 12. godinu za redom. Realizira se kao projekt Daroviti za sve u vidu umjetničke ili znanstveno-umjetničke subote. IZOOMI su zamišljeni kao znanstveno-umjetnička subota. Učenici su mogli birati između sedam različitih radionica.

Bubnjanje, izrada filma ili escape room, samo su neke od aktivnosti koji se provode na ovogodišnjem okupljanju darovitih učenika. Na radionice su došli učenici brojnih škola s karlovačkog područja. Svako od njih izabrao je radionicu po svom ukusu.

-Uključila sam se u Monster TV, zato što volim engleski i fora mi je. U toj radionici ćemo i glumiti i svašta, rekla nam je Mirna Magdić, koja polazi 7. Razred OŠ Grabrik.

U radionicama u kojima sudjeluju niži razredi osnovne škole, radionice im vode svega par godina stariji kolege. Ovakav način međugeneracijske suradnje pokazao se uspješnim.

-Vodim Escape room. Cilj je da učenici rješavaju razne zagonetke i da u konačnici pronađu ključ i da mogu izaći iz učionice, istaknula je Kristina Flanjak, učenica 7. razreda.

Naravno, rad djece prate učiteljice. Najčešće su to radionice usko vezane za njihove predmete,ali i osobne interese. Učiteljice ističu kako postoji i očita razlika između ovakvog rada i onog u redovnoj nastavi.

-Razlika je što ovdje imamo puno više vremena za uvježbati neki slobodni sadržaj koji je baš po osobnom interesu učitelja. To isto može proći u redovnoj nastavi, ali je super što odvije imamo učenike koji su se sami odlučili izabrati ovu radionicu, kazala je Nada Škrtić, Učiteljica Engleskog jezika i voditeljica radionice.

Ravnateljica škole ponosna je na sve aktivnosti za potencijalno darovite učenike koje škola organizira tijekom svih ovih godina.

– Cilj nam je da učenike koje smo procijenili kao darovite na neki način aktiviramo i da im pružimo drugu mogućnost da pokažu svoje potencijale koje imaju, istaknula je Željka Škot, ravnateljica škole.

U sedam radionica učenici su pokazali svoje talente, znanja i vještine. Sredina u kojoj se osjećaju prihvaćeno i znatiželjno postala je ova škola koja daje primjer i drugima kako se posvetiti darovitoj djeci.