Nered od reklamnih letaka

Nakon mnogobrojnih pritužbi i zamobi da se nešto poduzme od strane građana, predstavnika suvlasnika i stanara glede problema dostavljanja reklamnih materijala, ne uskraćujući nikome pravo na reklamu iz Građanske inicijative Probudi Ka slažu se da je ovakav način koji traje već duže vremena potpuno neprihvatljiv, jer višak reklamnih materijala koji ostane nisu dužni čistiti niti građani, niti stanari i predstavnici, niti obrti za čišćenje po zgradama. Stoga su tvrtki koja je zadužena za distribuciju istih uputili sljedeći upit:

“Kao osnovnu djelatnost navodite distribuciju neadresiranih reklamnih materijala pritom navodeći kako držite da je to najučinkovitiji oblik komunikacije s potrošačima. Na Vašoj stranici navodite kako distribucija reklamnih materijala uključuje distribuciju letaka, kataloga i promotivnih materijala na prostor određen ili prikladan za ostavljanje istih,  a koji se nalazi unutar ili ispred građevine stambene namjene, na ulazu u dvorište ili s vanjske strane građevine stambene namjene. Najučinkovitiji oblik komunikacije sigurno ne bi stvarao nezadovoljstvo među potrošačima, koji su ujedno i suvlasnici višestambenih zgrada da vodite računa o mjestu i načinu distribucije. Prikladne prostore, koje smo sami financirali i osigurali Vam ostvarivanje zarade, svojim ponašanjem pretvarate u neprikladne što Vam možemo i dokazati na fotografijama u prilogu ovog emaila. Nadalje u svom objašnjenju usluge navodite slijedeće “Ubrzan stil života ne ostavlja nam previše slobodnog vremena za samostalno istraživanje novih proizvoda i pronalazak akcijskih rasprodaja, te je zato ovo idealan način na koji svojim potencijalnim kupcima sve informacije možete dostaviti nadomak kućnog praga!” Držimo da je ova informacija točna, ali samo u situaciji kada bi vodili računa o načinu i količini dostavljenih letaka i sl. Naime, stvarajući nepotrebno smeće koje (prevelike količine promo materijala ostavljene na neprikladnim mjestima i na neprikladan način) nismo dužni čistiti za Vama, a i nemamo vremena zbog ubrzanog stila života, dodatno nam stvara ružnu sliku okoline i nije nam ugodno imati takvo nešto u svom okruženju. Ukoliko toliko želite zaraditi preuzimajući odgovornost za veliki broj letaka različitih trgovina dužni ste osigurati prikladan prostor za to kao i unaprijediti način distribucije. Fokus distribucije stavili ste na uža gradska područja ponajprije na višestambene zgrade na način da ostavljate prevelike količine letaka, a sa druge strane okolica nije zastupljena niti na koji način. Naravno da je ovo dio Vaše poslovne politike na koji način sa najmanje resursa zaraditi više novaca, ali na nama je da Vam ne dozvoljavamo da nam i nadalje ostavljate smeće ispred kućnog praga koje bi mi morali mi čistiti za Vama. Molimo Vas da nam odgovorite na ovaj email sa konkretnim informacijama o tome što mislite poduzeti kako se ovakve situacije ne bi i dalje dešavale.

voditelji GI Probudi Ka

Alen Kristović i Goran  Turk”