
Ulaskom u treću godinu provođenja projekta upravljanja kvalitetom u destinaciji IQM Destination Karlovac, a nakon održanih brojnih edukacija za sve subjekte koji posluju u turizmu grada, Turistička zajednica grada Karlovca nastavlja s mjerenjem kvalitete. To rade pomoću sustava koji objedinjuje ostavljene recenzije na pet digitalnih platformi koje naši gosti koriste – Google, Facebook, TripAdvisor, Booking i Airbnb.
U usporedbi s prošlom godinom povećana je ukupna ocjena kvalitete i sada iznosi 91 posto, a povećan je i broj ostavljenih recenzija za 19 posto. Mjereni subjekti do početka rujna sakupili su 4.152 recenzije.
-Naši postojeći posjetitelji putem njih zapravo preporučuju Karlovac kao kvalitetnu destinaciju u kojoj je omjer cijene i kvalitete na dobrobit i gostiju ali i samih poslovnih subjekata, poručuju ispred TZ Grada Karlovca.
Najvišim ocjenama ocijenjene su kategorije privatnog smještaja i atrakcije u gradu nakon čega slijede restorani s izuzetnom kvalitetom svoje usluge.