web karijera 1160*120
web struka 1160*120

Što se događa na D6? Od početka provođenja radova do danas brojni problemi, nejasnoće, kršenje rokova

Finalizacija radova na D6 na Borlinu donijela je nove neugodnosti tamošnjim stanovnicima posljednjih tjedana. Tako su imali priliku svjedočiti neobično postavljenim lampama posred nogostupa no, nije dugo trebalo da se premjeste nakon kritike javnosti. Tu su i šahtovi koji stvaraju opasnost za kotače automobila, nezavršeni nogostupi, neosvjetljena cesta i drugo. Mještani Borlina svakodnevno promatraju aktivnosti u svome kvartu s čuđenjem. 

-Nemam riječi. Svi govore kako će se prije završiti Pelješki most nego ova ulica. Onda znate kakvo je stanje. Nogostup je na ovom dijelu već odavno trebao biti gotov, govori Zdravko, mještanin Borlina. 

Ništa bolja situacija nije niti na Maloj Jelsi. Stanovnici toga dijela grada, kao i oni koji dolaze iz smjera Stativa moraju okolnim cestama do grada, što iz značajno odužuje svakodnevno putovanje. Uz to, tu su i drugi problemi.

-Mi smo tu jednostavno blokirani. Nemamo kuda ići na posao. Što je prije bilo četiri kilometra sada je osam kilometara ili 12 kilometara. Tu nismo sami mi bitni. Tu su i ljudi iz Ozlja i Netretića koji tuda prolaze, kazao je Jadranko Grčić, Predsjednik MO Mala Jelsa te istaknuo kako su uz putovanje tu i i brojni drugi problemi koji su nastali zbog radova na ovom dijelu D6. 

-Sad se radi takva bezobraština prema nama građanima. Rade se nekakvi kanali koji se puštaju u obližnji potok Luke koji vodi u Dobru. Uništava se flora i fauna, a sve je to napad na građane i njihovo zdravlje, dodao je Grčić. 

Grčić za sve kvarove ne optužuje niti izvođače, niti Grad, već Hrvatske ceste, odnosno Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture te njihovog šefa Olega Butkovića. 

Velika šteta nastala je na i obilaznim cestama koje su se koristile za vrijeme radova na D6. Tako je Grad izradio troškovnike sanacije okolnih prometnica.

-Prema prvim podacima troškovi će se popeti i do sedam milijuna kuna. Tih 20-ak cesta i most Hrnetić. To je velik novac, ali mi ćemo u dogovoru s Hrvatskim cestama ići sa prema njima sa zahtjevom da nas oni podrže u financiranju sanacije, rekao je Damir Mandić, Gradonačelnik Karlovca.

Do završetka radova na prometnici još će se zbrajati oštećenja na okolnim cestama. Napomenimo kako su i na privatnim objektima nastala brojna oštećenja za vrijeme izvođenja radova, a mještani se nadaju kako će se ona što prije sanirati.